اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دزد؛ زن و فرزندش را زخمی كرد



دزد؛ زن و فرزندش را زخمی كرد

 دو مرد كه به عنوان مسافر در تهران سوار خودرویی شده و در میانه راه با تهدید سلاح راننده را بیرون انداخته بودند، تحت تعقیب قرار گرفتند و یكی از آنها از سوی پلیس قزوین دستگیر شد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دزد فراری قصد داشت از كمین پلیس فرار كند؛ اما در پی تصادف با یك خودروی مزدا در عوارضی قزوین ـ زنجان متوقف شد و همسر و فرزندش زخمی و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ امیری، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در ارتباط با دستگیری یك سارق مسلح خودرو روز گذشته به خبرنگار ما گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در عوارضی قزوین ـ زنجان به یك خودروی سواری كه سرنشینان آن اعضای یك خانواده بودند، ظنین شدند.

ماموران با بررسی پلاك خودرو متوجه شدند این خودرو سرقتی بوده و دستور قضایی توقیف آن نیز صادر شده است.

ناكامی سارق

امیری افزود: ماموران با پی بردن به این موضوع با اخطار به راننده از او خواستند خودرو را متوقف كند؛ اما او بدون توجه به اخطارهای پلیسی، بر سرعت خود افزود و متواری شد.

وی گفت: در پی فرار متهم ماموران انتظامی به تعقیب راننده خاطی پرداختند و با استفاده از قانون به‌كارگیری سلاح تیراندازی كردند تا متهم را وادار به تسلیم كنند؛ اما او همچنان به فرار ادامه داد تا این‌ كه پس از طی مسافتی راننده خودروی سواری به دلیل این ‌كه با سرعت بالایی در حركت بود، با یك خودروی مزدای عبوری تصادف كرد و پس از منحرف شدن از مسیر اصلی متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین یادآور شد: ماموران با محاصره محل متوجه شدند زن و كودك داخل خودرو زخمی شده‌اند بنابراین آنها را به بیمارستان منتقل كردند و مرد متهم نیز به پلیس آگاهی انتقال یافت.

متهم خودرو را مسلحانه در تهران دزدیده بود

امیری تصریح كرد: در تحقیق از متهم معلوم شد او همراه یكی از دوستانش كه در زمینه سرقت فعالیت دارد به عنوان مسافر سوار یك خودرو در شهرك اكباتان تهران شده و با فریب راننده، از او خواسته‌اند آنها را به طور دربستی به وردآورد كرج منتقل كند. پس از طی مسافتی با تهدید سلاح، راننده را از خودرو به بیرون انداخته و با سرقت خودروی او متواری شده‌اند.

وی افزود: در پی اعتراف متهم به سرقت و با توجه به این ‌كه وقوع جرم در تهران اتفاق افتاده بود، روز گذشته پرونده متهم با عدم صلاحیت رسیدگی به اداره آگاهی تهران فرستاده شد تا تحقیقات تكمیلی از متهم برای دستگیری همدست فراری او و مشخص شدن دیگر جرایم آنها ادامه یابد./جام جم انلاین

 


ویدیو مرتبط :
دعوا زن و شوهر در رستوان زن به شدت زخمی میشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزد كراكی، هنگام سرقت ۵ نفر را زخمی كرد



 

 

دزد كراكی، هنگام سرقت ۵ نفر را زخمی كرد

 

دزد سابقه دار وقتی هنگام فرار در یكی از محله های كرج خود را در محاصره مردم دید، با چاقو به آنها حمله ور شد و ۵نفر را زخمی كرد.

دزد سابقه دار وقتی هنگام فرار در یكی از محله های كرج خود را در محاصره مردم دید، با چاقو به آنها حمله ور شد و ۵ نفر را زخمی كرد.

نیمه شب پنجشنبه یكی از ساكنان مجتمعی در جهان شهر كرج با شنیدن سر و صدا از خیابان، از پنجره به بیرون نگاه كرد و مردی را دید كه چراغ قوه به دست، در پاركینگ مجتمع روبه روی خانه اش قدم می زند.

پس از دقایقی وقتی باز هم او را در پاركینگ مشاهده كرد، با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را خبر داد. مرد صاحبخانه و پدرش برای این كه تا قبل از حضور پلیس مانع فرار سارق شوند، به سمت در ورودی مجتمع همسایه شان رفتند.

آنها به همسایه ها نیز خبر دادند تا به اتفاق به پاركینگ بروند. دقایقی بعد یكی از ساكنان مجتمع با ورود به پاركینگ با دیدن مرد جوان در كنار یكی از خودروها، از همسایه ها درخواست كمك كرد.

● فرار دزد چاقو به دست

همسایه ها با شنیدن صدای كمك خواهی وارد پاركینگ مجتمع شدند تا مانع فرار دزد شوند. در همین موقع سارق با چاقو آنها را تهدید به قتل كرد و از دیوار مجتمع وارد ساختمان كناری شد.

● زخمی شدن ۵ مرد از سوی دزد جوان

سارق جوان سپس از دیوار یكی از ساختمان ها به خیابان پرید و به فرار خود ادامه داد.

اهالی و ساكنان مجتمع در تعقیب وی بودند كه دزد چاقو به دست با حمله ور شدن به سوی آنها، ۵ نفر را مجروح كرد و به فرار خود ادامه داد.

● ناكامی متهم در فرار

ماموران گشت كلانتری ۱۳ باهنر كه پس از اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شده بودند، به تعقیب سارق فراری پرداختند كه او با دیدن ماموران با چاقو به سمت آنها نیز حمله ور شد كه ماموران او را محاصره و دستگیر كردند.

۵ مرد زخمی برای درمان به بیمارستان مدنی انتقال یافتند و متهم نیز به كلانتری ۱۳ باهنر منتقل و بازجویی شد.

● اعتراف متهم

سعید ـ متهم به سرقت ـ در اظهاراتش گفت: ۴ بار به اتهام سرقت منزل و وسایل داخل خودروها دستگیر و زندانی شده ام. آخرین بار پس از ۲ سال محكومیت از زندان آزاد شدم و برای تامین هزینه اعتیادم، سرقت ها را شروع كردم.

متهم به سرقت افزود: از ۴ ماه پیش نیمه های شب وارد پاركینگ مجتمع های مسكونی در جهان شهر، بلوار ماهان و خیابان فروغی كرج شده و با شكستن شیشه خودروها، وسایل داخل خودروها را سرقت می كردم و به یك خریدار اموال مسروقه می فروختم.

متهم افزود: تاكنون از ده ها مجتمع مسكونی ۵۰ فقره سرقت كرده ام. در آخرین سرقت نیز پس از استعمال موادمخدر (كراك) و قرص های روانگردان وارد مجتمعی شده بودم كه با هوشیاری ساكنان مجتمع و اهالی محل موفق به سرقت نشدم.

بنابراین گزارش، دزد سابقه دار با قرار قانونی از سوی دادیار شعبه هفتم دادسرای فجر كرج در وقت كشیك روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد كه ماموران اداره تجسس كلانتری ۱۳ باهنر كرج موفق به دستگیری خریدار اموال مسروقه شده و برخی از اموال را از مخفیگاهش كشف كردند.

گزارش حاكی است، وضعیت ۵ مرد زخمی این حادثه رضایت بخش است و آنها از بیمارستان مرخص شدند..../ گزارش : جام جم آنلاین