اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در 24 ساعت گذشته 32 نفر از هموطنان در حوادث جاده‌ای کشته شدند



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از وجود ترافیک سنگین در ورودی کلان‌شهرها و استان‌های شمالی خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 32 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر خروجی‌های کلان‌شهرها و همچنین ورودیه استان‌های شمالی و خراسان رضوی دارای ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی ما این است که فردا نیز همین روند ادامه داشته باشد و ورودی استان‌های شمالی و همچنین مشهد از ترافیک بالایی برخوردار باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره تعداد کشته‌ها و حوادث واقع شده در جاده‌های کشور گفت: براساس اطلاعات به دست امده در 24 ساعت گذشته حدود 32 نفر از هموطنان در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

سردار مومنی خطاب به رانندگان و هموطنانی که قصد مسافرت با خودروی شخصی خود را دارند توصیه کرد تا با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و مسائل ایمنی را رعایت کنند.

 

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو مرتبط :
زخمی و کشته شدن 44 نفر مسافر در جاده تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشت کشته و 12 مجروح نتیجه تصادفات جاده ای 24 ساعت گذشته در استان اصفهان



اخبار,اخبارحوادث, حادثه رانندگی

بر اثر وقوع شش حادثه رانندگی در 24 ساعت گذشته در جاده های استان اصفهان، هشت تن جان خود را از دست دادند و 12 نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ساعت 18 دقیقه بامداد روز گذشته در محور 'حبیب آباد' اتوبان اصفهان - تهران، یک دستگاه پراید به علت عدم رعایت حق تقدم، با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در این سانحه دو تن از سرنشینان پراید فوت کردند و دو نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: ساعت 11 و 8 دقیقه روز گذشته در دو راهی رضوان شهر محور تیران اصفهان یک دستگاه پراید به علت عدم توجه به جلو واژگون شد و یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

وی افزود: همچنین ساعت 18 و 10 دقیقه روز گذشته نیز در آزاد راه 'شهید کاظمی' یک دستگاه سواری زانتیا به علت عدم توجه به جلو واژگون شد که یک تن از سرنشینان آن جان باخت و سه نفر دیگر جراحت برداشتند.

رضایی اظهار داشت: حادثه دیگری که ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته در محور داران الیگودرز اتفاق افتاد و یک دستگاه سواری پژو به علت تجاوز به چپ با یک کامیون برخورد کرد و یک کشته و چهار مجروح داشت.

وی گفت: در حادثه دیگری که ساعت 21 و 10 دقیقه روز گذشته اتفاق افتاد یک دستگاه وانت پیکان به علت عدم رعایت حق تقدم با کشنده ولوو برخورد کرد که راننده آن جان باخت.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اضافه کرد: در ساعت 22 و 21 دقیقه شب گذشته نیز در محور قمصر کاشان یک دستگاه سواری سمند به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد و دو نفر از سرنشیان آن کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه از بیشترین علل تصادفات می باشد، به رانندگان هشدار داد با رعایت سرعت مطمئنه و تمرکز بیشتر رانندگی کنند و از پرداختن به مواردی که باعث اختلال در حواس آنها هنگام رانندگی می شود مانند صحبت کردن با سرنشینان و استفاده از تلفن همراه بپرهیزند.

استان اصفهان در مرکز راههای کشور قرار دارد و در فصل سفر شمار زیادی از هموطنان در مسیر شرق به غرب و شمال به جنوب از راههای این استان عبور می کنند.

رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند معمولا پس از چند ساعت رانندگی به این استان می رسند و خسته هستند و این یکی از علل زیاد بودن تصادفات در راههای اصفهان است.


 اخبار حوادث - خبرآنلاین