اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان چه گذشـت؟



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان

وزیر دفاع آمریکا از گفتگو با همتای سعودیش درخصوص ائتلاف به‌اصطلاح ضد‌داعش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الحدث؛ «اشتون کارتر،» وزیر دفاع آمریکا، گفت با همتای سعودیش درباره‌ی (گروه به اصطلاح) ائتلاف اسلامی برای مبارزه با داعش گفتگو کرده است.

وی افزود: بخشی از گفتگوها در بروکسل به پیوستن ناتو به ائتلاف سعودی اختصاص یافت.

همچنین به گزارش خبرگزاری رویترز از بروکسل، سخنگوی پنتاگون نیز بعد از مذاکرات دوجانبه واشنگتن و ریاض مدعی شد: عربستان سعودی تصمیم گرفته است تا میزان مشارکت نظامی خود را در نبرد علیه داعش افزایش دهد و در این ارتباط پیشنهاد کرده است که نقش خود را در عملیات هوایی گسترش دهد.

 کارتر در جریان گردهمایی وزرای دفاع ائتلاف تحت رهبری امریکا برای مبارزه با داعش در بروکسل با «محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان ملاقات کرد.

«پیتر کوک،»  سخنگوی وزارت دفاع امریکا (پنتاگون )، با صدور یک بیانیه اعلام کرد: وزیر دفاع از جانشین ولیعهد برای شرکت در نشست امروز وزرای دفاع ائتلاف و تصمیم عربستان سعودی برای افزایش مشارکت نظامی خود بویژه پیشنهاد این کشور برای گسترش نقش خود در عملیات هوایی تشکر کرد.


  اخبار  بین الملل  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دیدار قریب الوقوع وزرای خارجه ایران و آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه درباره هسته‌ای ایران



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,برنامه هسته ای ایران

 

اخبار سیاست خارجی - گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه درباره هسته‌ای ایران

جان کری امروز در پاریس پس از پایان دیدار با سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی، با لوران فابیوس هم دیدار کرد؛ دیدارهایی که بسیاری از رسانه‌ها محور اصلی آن را مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ می‌دانند.

دیدار وزیر خارجه آمریکا با همتای فرانسوی خود که بنابرگفته رسانه‌ها، محور اصلی آن مذاکرات هسته‌ای است، آغاز شد.

به گزارش فارس دیدار وزیر خارجه آمریکا با همتای فرانسوی خود که بنابرگفته رسانه‌ها، محور اصلی آن مذاکرات هسته‌ای است، آغاز شد.

جان کری امروز در پاریس پس از پایان دیدار با سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی، با لوران فابیوس هم دیدار کرد؛ دیدارهایی که بسیاری از رسانه‌ها محور اصلی آن را مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ می‌دانند.

به گزارش آسوشیتدپرس، قرار است وزیر خارجه آمریکا پس از پایان دیدارهایش در فرانسه، پاریس را به مقصد وین ترک کرده و به مذاکرات هسته‌ای ملحق شود.

دیدار کری با فابیوس از این منظر حائز اهمیت است که در دورهای گذشته مذاکرات هسته‌ای، شاهد اعلام مواضع خلاف واقع و مخرب پاریس در قبال گفت‌و گوهای هسته‌ای بوده‌ایم؛ مواضعی که حتی تحسین مقامات رژیم صهیونیستی را به همراه داشته است.

اخبار سیاست خارجی - فارس