اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در کمتر از یک ماه ایران را شکست می دهیم!



ادعای جدید آمریکا:

در کمتر از یک ماه ایران را شکست می دهیم!

در حالی که امریکا حضور نظامی خود در منظقه خلیج فارس را تقویت می کند، استراتژیست های پنتاگون ارزبایی می کنند که در کمتر از یک ماه قادر به شکست نیروهای ایران هستند!

 انتخاب :راشا تودی نوشت: در حالی که امریکا حضور نظامی خود در منظقه خلیج فارس را تقویت می کند، استراتژیست های پنتاگون ارزبایی می کنند که در کمتر از یک ماه قادر به شکست نیروهای ایران هستند!

 

 ,وزارت دفاع آمریکا,جنگ ایران و آمریکا,اخبار سیاسی

 

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، یک منبع در وزارت دفاع آمریکا به واشنگتن پست گفت: مرکز فرماندهی آمریکا معتقد است که می تواند در طول سه هفته با استفاده از حملات هوایی و دریایی نیروهای مسلح ایران را نابود یا ضعیف کند.

سرهنگ تیلور سخنگوی فرماندهی مرکزی امریکا گفت: ما برای هر احتمالی برنامه ریزی می کنیم و گزینه هایی را در آن مورد به رئیس جمهور ارائه می کنیم

به نوشته ی راشاتودی، نیروی دریایی امریکا هم اکنون دو ناو هواپیمابر در نزدیکی ایران مستقر کرده و در حال به روز کردن توانایی ها خود در خصوص کشف و خنثی سازی مین است.

 

همچنین نیروی هوایی امریکا به تازگی تعدادی اف 22 در پایگاهی در امارات مستقر کرده است. این اقدام باعث واکنش شدید تهران شده و  مسئولان این کشور آن را تهدید ثبات منطقه خوانده اند.

استقرار "پایگاه شناور" در خلیج فارس هم از گزینه های امریکا است. پنتاگون همچنین در حال افزایش اموزش نظامی متحدانش در منطقه است.

اعضای "گروه ضربتی عملیات ویژه مشترک- تیم کماندویی شورای خلیج فارس"  ممکن است که در صورت وقوع جنگ، در عملیات ها شرکت کنند.

 

مرکز فرماندهی آمریکا می گوید که حدود 125 هزار نیروی امریکایی در نزدیکی ایران قرار داده است.اکثریت این نیروها (90 هزار نفر) در افغانستان یا اطراف این کشور مستقر شده اند.

نزدیک به 20 هزار سرباز در منطقه خاور نزدیک حضور دارند و 15 هزار تا 20 هزار نیرو هم در دریا مستقر شده اند./انتخاب


ویدیو مرتبط :
LEGOMARVEL چگونه سنیتال شکست دهیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وینگادا برگ برنده تیم ملی ایران است/ قطر را با دو گل شکست می‌دهیم



 تیم ملی ایران,شکست قطر

وینگادا برگ برنده تیم ملی ایران است/ قطر را با دو گل شکست می‌دهیم

دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور نلو وینگادا را برگ برنده تیم ملی ایران برابر قطر در مسابقه حساس مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل برشمرد و گفت: اگر همه کارشناسان، اهالی فوتبال و رسانه‌ها همدل باشند می‌توانیم با موفقیت برابر قطر راهمان را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم.

مهدی محمدنبی در گفتگو با مهر، در خصوص حضور نلو وینگادا در تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بالاخره باید استراتژی‌های خود را در مواقع لزوم اعلام کنیم و برای موفقیت تیم ملی باید حواسمان به خیلی از جاها باشد.

وی اضافه کرد: حضور وینگادا که شناخت خوبی از تیم‌های عربی دارد، روی نیمکت ایران در بازی با قطر، یک برگ برنده است که باعث می‌شود قطری‌ها دچار سرگیجه شوند. حضور این مربی پرتغالی می‌تواند شانس تیم ملی را برای موفقیت در این بازی بیشتر کند.

 نلو وینگادا,مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: اگر همه کارشناسان، اهالی فوتبال و رسانه‌ها همدل باشند، می‌توانیم با موفقیت برابر قطر، راهمان را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم. اگر همگی با هم باشیم، خدا هم به ما کمک خواهد کرد و به سوی موفقیت گام برخواهیم داشت.

محمدنبی با اشاره به اینکه شرایط تیم ملی بسیار مطلوبی است، تاکید کرد: اردوی امارات از نظر هماهنگی بازیکنان با شرایط آب و هوایی قطر و همچنین افزایش صمیمیت بین بازیکنان بسیار مفید است. طبق اخبار واصله باید بگویم فضایی بسیار خوب و صمیمی در این اردو بین کادرفنی و ملی‌پوشان بوجود آمده و بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات را پیگیری می‌کنند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: فکر می‌کنم با این شرایط می‌توانیم قطر را با 2 گل در دوحه شکست داده و راه‌مان را برای صعود به جام جهانی هموار کنیم. البته من پیش از دیدار با لبنان هم گفته بودیم تیم ملی می‌تواند این تیم را در ورزشگاه آزادی با نتیجه پرگل شکست دهد که این اتفاق افتاد و امیدوارم پیش بینی‌ام برای دیدار با قطر هم درست از آب درآید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان از اظهار نظر در خصوص سیدمهدی رحمتی و احتمال بازگشت این دروازه‌بان به تیم ملی امتناع کرد./مهر