اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در پشت صحنه افتتاحیه المپیک چه گذشت؟


مراسم افتتاحیه المپیک لندن از نظر خیلی ها بهترین و دیدنی ترین مراسم المپیک بود. در اینجا قصد داریم بعضی رازها و دستاوردهای فنی این مراسم را که تا به حال جزو اطلاعات محرمانه بوده اند بازگو کنیم.

 
 
 
 
صبح بخیر: مراسم افتتاحیه المپیک لندن از نظر خیلی ها بهترین و دیدنی ترین مراسم المپیک بود.بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان شاهد سیر دنی بویل در تاریخ بریتانیا بودند، و صحنه جالب و دیدنی بلند کردن درخت بلوط جزو جالب ترین صحنه های این مراسم بود. حتی ملکه نیز در این مراسم حضور داشت.

در اینجا قصد داریم بعضی رازها و دستاوردهای فنی این مراسم را که تا به حال جزو اطلاعات محرمانه بوده اند بازگو کنیم.

درخت بلوطی که در طی مراسم از  روی یک تپه پوشیده از علف بالا برده شد، از فولاد و فایبرگلاس ساخته شده و توسط یک جرثقیل بالا برده شد. در داخل تپه پله هایی وجود داشت که به اجراکنندگان اجازه می داد از سطح زمین ظاهر شوند . فضایی پوشیده از گل ها و گیاهان طبیعی به مساحت 79000 فوت مربع در ارتفاع 11.5 فوتی سطح استادیوم قرار داشت و پرسنل فنی در زیر آن ایستاده بودند.



موتورهای از جنس فولاد، آلومینیوم و چوب به عنوان نمادی از انقلاب صنعتی در صحنه قرار داشتند.



نورهای زردرنگ، دودها و بخارهایی که در طول مراسم جریان داشتند تصویری از رودخانه ای از جنس فولاد ذوب شده به وجود می آوردند. "جریان" فولاد در لوله ای به قطر 39 فوت حلقه ای را به وجود می آورد که با پیوستن به 4 حلقه دیگر نماد المپیک را بر فراز استادیوم به تصویر می کشیدند. جریان 30 ثانیه ای جرقه ها واقعی بود و اجراکنندگان همه لباس های ضدحریق به تن داشتند.



علیرغم شایعاتی که پیرامون قایق دیوید بکهام وجود دارد( مبنی بر اینکه بکهام در واقع قایق را به جلو نمی راند)، برگزارکنندگان المپیک همچنان می گویند بکهام خود هدایت قایق را برعهده داشت و سایرین تنها برای حفظ امنیت در آنجا حضور داشتند .



حدود 1200 نفر از کارکنان بیمارستان های انگلستان، از جمله 600 پرستار در مراسم حضور داشتند . نوزاد غول پیکر از کاغد فایبرگلاس ساخته شده بود. 32 بازیگر زن که لباس هایی مثل لباس ماری پاپینز برتن و چترهایی در دست داشتند روی یک مجموعه طناب فرود آمدند.





75 داوطلب که از طریق گروه های اینترنتی انتخاب شده بودند، پس از چندین روز تمرین در افتتاحیه حاض شدند و نمایش دوچرخه سواری خود را برگزار کردند. گری کانری، بدلکار حرفه ای، که مانند ملکه لباس پوشیده بود از هلیکوپتری در ارتفاع 550 و مارک سوتون از ارتفاع 700 فوت بیرون پریدند. هلیکوپتر این دو 30 دقیقه پیش از زمین بلند شده و بر فراز لندن پرواز کرده بود.



کشتی بزرگی که نماد اولین سفر مهاجران هند به انگلستان بود توسط چندین کارگر که میله های فولادی پوشیده از پارچه های روزنامه مانند را حمل می کردند  نگه داشته شده بود. 



بال های پارچه ای که شامل  چراغ های LED کوچک بودند توسط میله های آلومینیومی هدایت شده و اجراکنندگان با فشردن دسته های این بال ها آنها را حرکت می دادند.





ویدیو مرتبط :
صحنه هایی از افتتاحیه دومین دوره المپیک جوانان نانجینگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بعد از گذشت سال ها; انتشار تصاویر پشت صحنه فیلم تایتانیک



  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بعد از گذشت سال ها ...

انتشار تصاویر پشت صحنه فیلم تایتانیک

کمتر کسی است که اهل فیلم و سینما باشد و تایتانیک (Titanic)، محصول جنجالی سال 1997 آمریکا را ندیده باشد. تایتانیک فیلمی حماسی عشقی بود که با سرمایه گذاری کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس و به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد.

کمتر کسی است که اهل فیلم و سینما باشد و تایتانیک (Titanic)، محصول جنجالی سال 1997 آمریکا را ندیده باشد. تایتانیک فیلمی حماسی عشقی بود که با سرمایه گذاری کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس و به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون ساخته شد. ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود است و فیلمنامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه ‌است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بسیاری از منتقدان این فیلم را ستوده‌اند و آن را در زمره برترین فیلمهای تاریخ سینمای جهان قرار داده‌اند. این فیلم به همراه بن هور و ارباب حلقه‌ها دارای ۱۱ جایزه اسکار است. از لحاظ فروش نیز این فیلم یک پدیده بود و در سال ۱۹۹۷ با ۱٫۸ میلیارد دلار فروش به عنوان پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای جهان در زمان خود شد. در حال حاضر این فیلم بعد از فیلم آواتار (فیلمی دیگر از همین کارگردان) دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.

در سال ۲۰۱۲ نیز به مناسبت صدسالگی غرق شدن تایتانیک، کامرون نسخه سه بعدی این فیلم را روانه گیشه‌ها کرد. اکران دوباره این فیلم نیز با فروش نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلاری همراه بود، که سرانجام توانست و به فروش ۲٫۱۸۵ میلیارد دلاری برسد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شخصیت‌های اصلی این فیلم را بازیگرانی چون "لئوناردو دی‌کاپریو"، "کیت وینسلت"، "بیلی زین"، "فرانسیس فیشر"، "ویکتور گاربر"، "کتی بیتس"، "گلوریا استوارت"، "بیل پاکستون"، "دنی ناچی" و ... عهده دار بودند. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیک حضور نداشته‌اند. همچنین برخی صحنه‌های به تصویر کشیده شده در فیلم نیز وجود خارجی ندارند. در این ایمیل تعدادی از تصاویر پشت صحنه ی این فیلم بیادماندنی تقدیم شما دوستان هنردوست پرشین استار می شود. جیمز کامرون در بسیاری از عکس ها در حین کارگردانی و رهبری گروه شرکت کننده در فیلم تایتانیک حضور دارد./برترینها



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب