اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در مذاکرات هسته‌ ای کور و احمق نیستیم


کری در مصاحبه با شبکه ان بی سی یک روز بعد از پایان مذاکرات ژنو میان ایران و گروه 1+5 گفت: ما کور نیستیم و فکر نمی‌کنم احمق هم باشیم.

خبرگزاری فارس: وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه واشنگتن به خوشبینی درباره اراده ایران به عقب نشینی از برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد گفت: ما کور نیستیم و قدرت ارزیابی حرکت خود را داریم.

 جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت که واشنگتن به خوشبینی درباره اراده ایران برای عقب نشینی از برنامه هسته ای خود ادامه می‌دهد.

وزیر خارجه آمریکا افزود: ما تحریم‌ها را با هدف اجبار ایران به آمدن به مذاکرات اعمال کردیم و اکنون که ایرانیان به پای میز مذاکره آمده‌اند، ما باید کمی حسن نیت داشته باشیم.

وی در مصاحبه با شبکه ان بی سی یک روز بعد از پایان مذاکرات ژنو میان ایران و گروه 1+5 گفت: ما کور نیستیم و فکر نمی‌کنم احمق هم باشیم.

پیش از این نخست وزیر اسرائیل تاکید کرده بود که رهبران جهان را متقاعد می‌کند از توافق بد با ایران خودداری کنند.

کری افزود: آمریکا کاملا مشخص کرده است که توافق باید یک توافق خوب باشد. تعدادی از افراد متخصص و خبره که عمر خود را صرف موضوعات خلع سلاح و برنامه هسته ای ایران کرده اند در مذاکرات حاضر هستند.

وی گفت: ما قدرت ارزیابی اینکه آیا در جهت منافع خود و جامعه بین‌الملل حرکت می‌کنیم را داریم. ما براساس منافع کشورمان و جهان و به ویژه منافع متحدانمان مانند اسرائیل و کشورهای خلیج فارس عمل می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
استاد/ما احمق نیستیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری: واشنگتن مصمم به یک توافق خوب با ایران است/ما کور نیستیم و فکر نمی‌کنم احمق باشیم



توافق خوب با ایران

کری: واشنگتن مصمم به یک توافق خوب با ایران است

وزیر امور خارجه آمریکا در یک گفت‌وگوی تلفنی گفت: واشنگتن در مذاکرات با ایران کورکورانه عمل نمی‌کند و من فکر نمی‌کنم ما احمق باشیم.

به گزارش ایسنا، جان‌ کری، وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگو با برنامه دیدار با مطبوعات شبکه خبری ان.بی.سی تاکید کرد: شکاف بین دولت باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا و تعهدش به اسرائیل در حد صفر است.

وی گفت: ما کور نیستیم و فکر نمی‌کنم احمق باشیم. من فکر می‌کنم ما درک درستی از تشخیص این‌که آیا به نفع کشورمان و جهان عمل می‌کنیم یا خیر، به ویژه متحدان‌مان مانند اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و سایر کشورهای منطقه داریم.

وی گفت: واشنگتن مصمم است یا به یک توافق خوب با ایران دست یابد یا کلا توافقی صورت نگیرد.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: ما درباره متوقف کردن برنامه آن‌ها در جایی که هست صحبت می‌کنیم، با تدوین‌های کافی برای این‌که برنامه‌شان در همان جایی که هست متوقف شده و پس از آن درباره اقدامات کامل برای کسب توافق با متحدان‌مان گفت‌وگو می‌کنیم.

/ایسنا