اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در برنامه تلویزیونی پایش رخ داد: واکنش عجیب جلالپور به شنیدن اسم محمود احمدی‌نژاد



اخبار,اخباراقتصادی  ,محسن جلالپور

رئیس اتاق ایران در یک برنامه تلویزیونی نسبت به شنیدن اسم رئیس جمهوری سابق واکنش عجیبی نشان داد.

 محسن جلالپور، رئیس اتاق ایران در برنامه پایش وقتی قرار شد در واکنش به یک سری کلمات تنها یک جمله بگوید، با شنیدن نام محمود احمدی‌نژاد گفت: واقعا به اقتصاد کشور جفا کرد.

وی همچنین با شنیدن اسم بابک زنجانی وی را اعجوبه‌ای در فساد توصیف کرد.

جلالپور همچنین با شنیدن نام علی نقی خاموشی، رئیس اسبق اتاق بازرگانی ایران گفت که وی بر گردن اتاقی ها حق دارد.

  رئیس اتاق ایران در این برنامه جزئیاتی از بسته خروج از رکودی که قرار است در روزهای آینده توسط دولت رونمایی شود هم بیان کرد و گفت که در این بسته به مواردی مانند مساله نقدینگی توجه شده و 60 درصد موارد مطرح در این بسته همان مواردی است که بخش خصوصی به دنبال آن بوده است.


 اخبار اقتصادی  -  اقتصادی  نیوز 


ویدیو مرتبط :
آمار جنجالی اشتغالزایی احمدی نژاد و جوابیه 20:30 (برنامه ی پایش و امار نیلی )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

9دی 1388: اسفندیار رحیم مشایی خواستار شد / یک برنامه تلویزیونی برای تبیین شخصیت احمدی‌نژاد



9 دی 1388: اسفندیار رحیم مشایی خواستار شد /

 یک برنامه تلویزیونی برای تبیین شخصیت احمدی‌نژاد 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

نان قرض دادن بین چهره‌ سیاسی خاص امری رایج در سال‌های اخیر بوده است و یکی از جذابترین آنها شیوه‌ای است که بین احمدی‌نژاد و مشایی شکل گرفته است. اسفندیار رحیم مشایی، یکی از حاشیه ساز ترین چهره‌های همراه احمدی‌نژاد است که همواره در سخنرانی‌هایش یادی از احمدی‌نژاد می‌کند و مدتی را به مدح شخصیت رئیس‌اش اختصاص می‌دهد واگرچه همراهی بیش‌از اندازه مشایی با احمدی‌نژاد همواره مورد نقد اصولگرایان است اما رئیس دولت هیچگاه به کنار گذاشتن مشایی تن نداده است.

رحیم مشایی در سخنانی که در 9 دی 1388 در مراسم تودیع و معارفه معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری صورت گرفته به بیان ویژگی‌های احمدی‌نژاد از دیدگاه خودش پرداخت و گفت: آقای احمدی‌نژاد فردی بسیار بسیار باهوش، استراتژیک و خوش فکر است.

من دیشب در شورای اطلاع‌رسانی گفتم که باید در یک برنامه تلویزیونی، تبیین کنیم که احمدی‌نژاد چگونه است.

مشایی در ادامه گفت: حجم سنگین تهاجم تبلیغاتی علیه دولت شکل گرفته و در جریان بوده که در گذشته سابقه نداشته و قابل مقایسه نیست. اگر حتی 30 سال را روی هم جمع کنیم از نظر کمی‌و کیفی، مقابله تبلیغاتی که با دولتها، از طریق رسانه‌ها در داخل و خارج صورت گرفته، قابل مقایسه با این چهار سال نیست، اما همان طور که گفتم سیاست دولت این نبوده که در این عرصه وارد شود و آقای احمدی‌نژاد نیز چنین سیاستی نداشت. شما می‌بینید آقای رییس‌جمهور در انتخابات دور اول حاضر نشد یک عکس برای انتخابات بگیرد. به عنوان شاهدی که حضور داشته می‌گویم ایشان حاضر نشد یک فیگور خاص برای انتخابات بگیرد و اعتقادی به این امر نداشت، همین نگاه در کار دولت در جاهای مختلف نیز بروز و ظهور پیدا کرد».

در مقابل این اظهارات مشایی، احمدی‌نژاد هم بارها از مشایی تعریف‌های قشنگ کرده است که آخرین آن در حکم جدیدی که به مشایی داده، اتفاق افتاد! احمدی‌نژاد در حکم یازدهم آذر ماه 1391 خود برای دوستش نوشت: «اینجانب جنابعالی را انسانی موحد، مؤمن، پاك، صبور و دارای قلب و اندیشه‌ای زلال، عاشق و دلبسته به ارزش‌های الهی و آحاد مردم جهان و عمیقاً عارف و متعهد به آرمان مهدوی، حاكمیت جهانی توحید، عدالت، عشق و آزادی و مدیریت مشترك ملت‌ها و فردی شایسته، مدیر، مدبر و امین و از جهات گوناگون توانمند می‌شناسم و آشنایی و همكاری با شما را برای خود هدیه‌ای الهی و افتخاری بزرگ می‌شمارم. در ادامه توفیقات الهی در خدمت به ملت بزرگ و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی‌اینك با سمت «مشاور رییس‌جمهور و رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد» منشا خدمات گسترده‌تر خواهید بود».

پورمحمدی وزیر کشور اسبق دولت احمدی‌نژاد و رئیس فعلی سازمان بازرسی کل کشور،چندی پیش با اشاره به سمت جدید مشایی در دبیرخانه جنبش عدم تعهد، گفت: تا کنون جنبش عدم تعهد دبیرخانه نداشت، اما آقای احمدی‌نژاد، مشایی را مسئول این کار کرد؛ به نظرم این حکم بیش از آنکه حکم باشد، مانیفست و ارادتنامه‌ای بود که احمدی‌نژاد باید صادر می‌کرد تا موضع وفاداری رئیس جمهور را به مشایی نشان می‌داد؛ آن‌ها یکدیگر را باور و به همدیگر اعتماد کامل دارند.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نقش آقای مشایی در دولت و رابطه‌اش با احمدی‌نژاد؟ گفت: به نظر بنده هر دو این‌ها همدیگر را پذیرفتند؛ بنده جمله ادبی و رمانتیک نمی‌گویم اما این امر واقعیت است؛ آن‌ها اعتقادات، باور، سبک، سیاق هم را قبول داشته و به همدیگر اعتماد کامل دارند./مردم سالاری