اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دریافت نهال تنها با یک تماس با سامانه137


معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ گفت: شهروندان ساکن در منطقه ۶ می‌توانند تنها با یک تماس با سامانه ۱۳۷ نهال‌‌ را برای کاشت دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم: معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ گفت: شهروندان ساکن در منطقه ۶ می‌توانند تنها با یک تماس با سامانه ۱۳۷ نهال‌‌ را برای کاشت دریافت کنند.

افشین خدامی با اشاره به ویژه برنامه‌های استقبال از بهار گفت: اجرای طرح بزرگ درختکاری در معابر، بوستان‌ها، بزرگراه‌ها، مقابل منازل شهروندان و رمپ و لوپ‌ها نخستین برنامه است، شهروندان ساکن در این محدوده می‌‌توانند تنها یا یک تماس با سامانه 137 نهال‌های درخت را دریافت کنند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح امسال ادارات، مراکز دولتی، وزارتخانه‌ها و مراکز علمی نیز در دستور کار قرار گرفت و نهال‌های درخت نیز برای کاشت در مقابل در ادارات دولتی و مراکز علمی ارائه شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه 6 گفت: کاشت پیازهای گل لاله در بوستان‌های بزرگ و فرامنطقه‌ای مانند لاله و ساعی و سایر بوستان‌های محلی نیز یکی دیگر از اقدامات است.

خدامی از نوسازی وسایل ورزشی در طرح استقبال از بهار خبر داد و گفت: نوسازی وسایل ورزشی داخل بوستان‌ها، بهبود وضعیت وسایل بازی کودکان، ایجاد برج‌های نور برای تأمین نور مورد نیاز بوستان‌ها و معابر شهری، تعمیر آبنماهای بوستان‌ها و بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و بوستان‌ها بخش دیگری از برنامه‌های معاونت خدمات شهری در این ایام است تا شهروندان و گردشگران پایتخت در هنگام استفاده از بوستان‌ها با مشکل روبه‌رو نشوند.

به گفته معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه 6 در بحث زیباسازی نیز حذف زواید بصری، پاکسازی و رفت و روب محورهای مهم منطقه، رنگ آمیزی المان‌های شهری، پست‌های مخابرات، جایگزینی سطل‌های زباله جدید نیز در سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی و مزاحم و آگاهی دادن به شهروندان نسبت به نریختن زباله در سطح معابر و جوی‌ها نیز در قالب طرح استقبال از بهار در منطقه اجرایی شده است. همچنین در راستای اجرای کمپین«آسمان آبی، زمین پاک» به وضعیت پل‌‌های عابر پیاده، شست و شوی و نظافت آنها، بهبود سیستم نورپردازی، آذین بندی تقاطع ها و پل‌ها با موضوع بهار فاطمی رسیدگی شد.


ویدیو مرتبط :
دریافت شماری امریکا بر روی واتساپ و تماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم دریافت تماس از افراد ناشناس



download skype, برنامه اسکایپ, skype, اسکایپ

نرم‌افزار اسکایپ

 

نرم‌افزار اسکایپ- Skypeیکی از معروف‌ترین نرم‌افزارها برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری با استفاده از شبکه اینترنت است. این نرم‌افزار به‌طور پیشفرض امکان برقراری تماس هریک از کاربران اسکایپ با شما را در آن فراهم می‌کند و به‌تمامی آنها این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن نام کاربری‌تان در اسکایپ، درخواست مکالمه با شما را ارسال کنند.

این درخواست‌ها برای بسیاری از کاربران خوشایند نیست و با افزایش آنها نیز آنلاین بودن در اسکایپ جز دردسر چیز دیگری ‌به همراه نخواهد داشت. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و از این مزاحمت‌ها و درخواست‌های ارسالی از طرف افرادناشناس خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از روش زیر، دریافت درخواست برقراری تماس‌های صوتی به فهرست دوستانتان را محدود کنید تا از این مزاحمت‌ها نیز رهایی یابید.

1ـ نرم‌افزار اسکایپ را اجرا کنید.

 

2ـ به منوی Tools بروید و گزینه Options را انتخاب کنید.

 

3ـ از میان گزینه‌های موجود در سمت چپ، روی Privacy کلیک کنید تا زیرگزینه‌های آن به‌نمایش درآید.

 

4ـ گزینه Privacy settings را انتخاب کرده و از بخش سمت راست، در قسمت Allow calls from، گزینه‌ people in my Contact list only را به‌حالت انتخاب درآورید.

 

5 ـ گزینه Save را برای ذخیره تنظیمات کلیک کرده و بدون مزاحمت افراد متفرقه، از مکالمات با دوستان و آشنایان خود لذت ببرید.

منبع:jamejaonline.ir