اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دریافت قبض تلفن ثابت از طریق پیامک


با ارسال کد شهری به همراه شماره تلفن ثابت به شماره پیامکی 0211818 صورتحساب کارکرد تلفن ثابت قابل دریافت است.

خبرگزاری فارس: شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: از این پس مشترکین با یک بار ارسال کدشهری به همراه شماره تلفن خود به شماره پیامکی 0211818 می توانند نسبت به دریافت صورتحساب کارکرد تلفن ثابت خود به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام کنند.

مشترکین پس از دریافت پیامک کارکرد صورتحساب خود می توانند از طریق تماس با سامانه 1818 نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند. همچنین این سامانه در پانزدهم ماه‌های فرد سال میزان کارکرد صورتحساب مشترکین را اعلام می‌کند.


ویدیو مرتبط :
نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت قطع شده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش‌ های ارسال و دریافت پیامک با تلفن ثابت


شرکت مخابرات تهران، 3 روش برای تبادل پیامک در شبکه تلفن‌ثابت ارائه کرده که در آخرین و تازه‌ترین روش، با سرویس اینترنتی "آسانک"سرانجام توانست ارسال پیامک ارزان‌تر با تلفن ثابت را برای مردم آسان و کاربردی کند.

خبرگزاری فارس:  شرکت مخابرات تهران، 3 روش برای تبادل پیامک در شبکه تلفن‌ثابت ارائه کرده که در آخرین و تازه‌ترین روش، با سرویس اینترنتی "آسانک"سرانجام توانست ارسال پیامک ارزان‌تر با تلفن ثابت را برای مردم آسان و کاربردی کند.
 
شرکت مخابرات استان تهران، در راستای ارائه خدمات جدید به مشترکان تلفن ثابت خانگی، ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت را ارائه کرده که با این روش ارسال و دریافت پیامک از شبکه ثابت به ثابت، ثابت به سیار و سیار به ثابت امکان‌پذیر است.

سرویس پیامک تلفن ثابت در اسفندماه سال 87، در مرکز مخابراتی ولیعصر تهران افتتاح شد و هم اکنون ارسال و دریافت پیامک از طریق شبکه تلفن ثابت، از 3 روش امکان پذیر است.

1.از طریق گوشی‌هایی که قابلیت ارسال و دریافت پیامک را دارند.

2. مراجعه به سایت TCT.IR  و استفاده از نرم‌افزار پیاثا (نرم‌افزار ارسال پیامک تلفن ثابت).

3. از طریق سرویس اینترنتی آسانک. ابتدا مشترک باید در سایت asanak.ir یا مراکز تلفن ثابت، ثبت نام کند  و نام کاربری و رمز عبور اخذ کند که به این ترتیب قادر به ارسال و دریافت پیامک می‌شود.

روش پرداخت هزینه سرویس آسانک برای مشترکان دائمی و اعتباری متفاوت است.

مشترکان دائمی (معمولی) تلفن ثابت می‌توانند حداکثر 100 پیامک در روز ارسال کنند و هزینه آن را روی فیش پایان دوره می‌پردازند.

مشترکان اعتباری نیز می‌توانند بدون محدودیت تا پایان اعتبار، پیامک ارسال کنند.

کارایی "آسانک" در قابلیت ارسال پیامک تکی و گروهی و مستقل بودن امکان ارسال پیامک از مکان فیزیکی خط تلفن و بر بستر اینترنت است.

همچنین در پیامکی که از طریق "آسانک" ارسال می‌شود، در قسمت شماره مبدا، به جای شماره‌های مجازی (مانند 1000 و 2000) شماره تلفن ثابت ارسال کننده، نمایش داده می‌شود.