اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دریافت خودرو جایگزین رانا اجباری نیست



رانا,خودرو رانا,قیمت رانا

دریافت خودرو جایگزین رانا اجباری نیست

به نوعی قرار بود دیروز قیمت رانا و تندر 90 با همفکری خودروسازان و شورای رقابت نهایی شود این در حالی است که شنیده‌ها حکایت از آن دارد، جلسه روز گذشته بدون حضور خودروسازان برگزار شده است.

اوایل هفته گذشته به درخواست شورای رقابت، بانک مرکزی تورم بخشی رانا و تندر 90 را اعلام کرد این در شرایطی است که تورم خودروی رانا حدود 50 درصد تعیین شده بود که براساس آن قیمت جدید این خودرو 29 میلیون و 500 هزار تومان محاسبه می‌شد.

حال آنکه مسوولان شرکت ایران‌خودرو از این قیمت اظهار نارضایتی کرده و قیمت تمام شده تولید این خودرو را بین 30 میلیون و 500 هزار تا 31 میلیون تومان خوانده‌اند.

بر همین اساس شنیده می‌شود که ایران خودرو اعلام کرده هزینه‌های تولید این خودرو بیش از قیمت اعلام شده توسط شورای رقابت است به همین دلیل در صورت پافشاری بر قیمت اعلامی توسط شورای رقابت، از ادامه تولید آن جلوگیری خواهد کرد.

هم‌اکنون این شرکت 4 هزار تعهد دیگر برای تحویل رانا به ثبت‌نام‌کنندگان دارد که بنا بر تماس برخی از آنها با دفتر روزنامه، ایران خودرو با ارسال دعوتنامه‌ای از آنها خواسته که به دلیل عدم تحویل رانا، خودروی جایگزینی انتخاب کنند.

این در حالی است که عبداله بابایی مدیرفروش ایران خودرو در این زمینه به خبرنگارما گفت که به دلیل عدم اعلام قیمت رانا از سوی شورای رقابت و بلاتکلیفی متقاضیان و ثبت‌نام‌کنندگان پیشنهاد تحویل خودروی جایگزین را به متقاضیان داده که البته اجباری در این پیشنهاد گنجانده نشده است.

وی همچنین تاکید کرد که پس از تعیین قیمت نهایی بلافاصله دعوتنامه این خودرو برای پیش خریداران ارسال خواهد شد تا پس از تکمیل وجه خودرو خود را دریافت کنند.بابایی به این نکته نیز اشاره کرد که به تعهدات باقیمانده خودروی رانا تا پایان تابستان عمل خواهیم کرد./دنیای اقتصاد

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مقایسه 0تا100 رانا خودم با تندر بانک خودرو ورانای بانک خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دریافت خلافی خودرو از طریق SMS



 

 

ترفندهای کامپیوتری

 

بوسیله این ترفند موبایل که برای گرفتن خلافی ماشین در سایت تخصصی موبایل قرار گرفته است شما به راحتی و تنها با ارسال یک پیامک میتوانید میزان جریمه خودرو خود را مشاهده نمایید.

 

برای این کار میبایست پشت کارت خودروی خود را نگاه کنید و کد هفده رقمی که با IR شروع میشود و بصورت عمودی در سمت راست کارت ماشین نوشته شده است را از طریق SMS به شماره 30005151 ارسال نمایید.

 

پس از چند دقیقه پیامکی مبنی بر میزان خلافی خودرو خود و تعداد دفعه های جریمه را دریافت خواهید نمود.