اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری 2 شرور در شمال تهران/ضارب دوباره به بیمارستان رفت و با فرد مجروح ضرب و جرح کرد



 مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام خبری مبنی بر درگیری میان 2 شرور در محدوده شمال شهر تهران، جزییات این خبر را تشریح کرد.

بنابراین گزارش، شب گذشته در محدوده شمال تهران 2 تن از اراذل و اوباش سابقه دار تهران با یکدیگر درگیر شده که این نزاع منجر به چاقوکشی و مجروح شدن یکی از آن ها می شود که متعاقبا به بیمارستان منتقل می گردد.

در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از همدستانش به بیمارستان محل بستری فرد مجروح رفته و ضمن ایجاد درگیری با کادر بیمارستان مجددا اقدام به ضرب و جرح طرف مقابل خود در درگیری می کند و متعاقبا از محل می گریزد.

پس از گزارش موضوع به پلیس، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پایتخت ماموریت یافتند افراد مذکور را دستگیر نمایند که در همان ساعات اولیه همدست ضارب که در متواری ساختن عامل اصلی نقش داشته است را دستگیر می کنند.

شایان ذکر است، عامل اصلی این درگیری که متواری است، شناسایی شده و در حال حاضر تحت تعقیب پلیس پایتخت است که در این خصوص اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 اخبار  حوادث  - میزان


ویدیو مرتبط :
ضرب و جرح یک زن توسط پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسیدپاشی در تهران / فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد



ساعت ۲۰:۴۰ امشب در یکی از خیابان های تهران یک حادثه اسیدپاشی به وقوع پیوست.

این اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های تهران به وقوع پیوست. بنابر اظهارات فرد مجروح، اسیدپاش به دلیل اختلاف مالی مرتکب این امر شده است.


مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند و فرد مجروح نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد. تلاش برای دستگیری فرد اسیدپاش از سوی پلیس در حال پیگیری است.
اخبار جوادث -  خبرآنلاین