اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری های تهران درروزعاشورا



 

 

درگیری های تهران در روز عاشورا

 

 

به دنبال تشدید درگیری ها در برخی خیابان ها و میدان های مرکزی شهر ، نیروهای امنیتی و یگان های ویژه پلیس بر شمار افراد خود افزودند / برخی خیابان های مرکزی تهران ، شاهد تجمعات و درگیری هایی بین معترضین و نیروهای پلیس است.

 

 

برخی خیابان های مرکزی تهران ، شاهد تجمعات و درگیری هایی بین معترضین و نیروهای پلیس است.

 


به گزارش خبرنگار عصرایران ، در این درگیری ها پلیس برای پراکنده ساختن این افراد که شعارهای ساختار شکنانه سر می دهند ، از گاز اشک آور استفاده می کند. در برخی معابر نیز آتش سوزی های پراکنده گزارش می شود.

 


پیش از این فرماندهی نیروی انتظامی تهران ، ضمن هشدار نسبت به هرگونه تجمعی در روز عاشورا ، اعلام داشته بود که با چنین تجمعاتی برخورد خواهد کرد.

 


به دنبال تشدید درگیری ها در برخی خیابان ها و میدان های مرکزی شهر ، نیروهای امنیتی و یگان های ویژه پلیس بر شمار افراد خود افزودند و هم اکنون این معابر با حضور پر رنگ پلیس در اختیار نیروهای انتظامی است.

 


با این حال ، بقایای درگیری ها مانند میله های و نرده های شکسته شده خیابان ها و اقلامی که در آتش سوخته اند ، در این مناطق مشهود است .

 


همچنین در حالی که برخی منابع از کشته شدن دستکم سه نفر در درگیری های امروز خبر می دهند ، خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع پلیس اعلام کرد که کسی کشته نشده است.

 


گزارش ها حاکی از آن است که اعتراضات و تجمعات مشابهی نیز در برخی شهرهای دیگر ایران به وقوع پیوسته است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
خون شدن تربت اباعبدالله درروزعاشورا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه با منافقین در میدان امام حسین تهران



  عصر دیروز ماموران گمنام امام زمان (عج) با شلیک تیر یک خودرو "بی ام و" قهوه ای رنگ در میدان امام حسین (ع) که چهار سرنشین داشت را متوقف کردند که سه نفراز سرنشینان دستگیر و یکنفر نیز متواری شد.

 

بنابراظهارات شاهدان این حادثه ساعت 18.15 دقیقه دیروز 7 مهر ماه واقع شد.

حاضرین در این صحنه در گفت گو با جهان اظهار می کنند در ابتدا یک خودرو بی ام و قهوه ای رنگ که خیابان 17 شهریور را از مسیر جنوب به سمت شمال طی می کرد در میدان امام حسین توسط عده ای از مامورران گم نام امام زمان (عج) متوقف شد.

شاهدین این حادثه ادامه می دهند مامورانی که لباس شخصی به تن داشتند سعی کردند مردمی را که وحشت زده شده بودند با فریاد متفرق کنند.

یکی از شاهدین این حادثه می گوید: آن ماموران لباس شخصی داد می زدند که مردم متفرق شوید این ها مسلح و منافق هستند.

در این هنگام یکی از سرنشینان خودرو "بی ام و" با شنیدن این جملات اسلحه کلت کمری را به دست گرفت که مامور لباس شخصی به سمت او تیر اندازی کرده و او را مجرو ح کرد.

با صدای تیر مردم پراکنده می شوند و در همین حین ماموران لباس شخصی وارد عمل شده و سه تن از آنها را دست گیر می کنند اما یک نفر از سرنشینان که به گفته شاهدان لباس قرمز رنگی به تن داشت با دزدیدن یک موتورسیکلت از صحنه متواری می شود.../عصر ایران