اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری ناموسی که جنایت به دنبال داشت


درگیری ناموسی میان 2 جوان در تبریز یکی را روانه گورستان کرد و دیگری را راهی زندان.

درگیری ناموسی میان 2 جوان در تبریز یکی را روانه گورستان کرد و دیگری را راهی زندان.

سرهنگ مداحی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اشاره به این پرونده گفت: به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری مقابل بیمارستان شهید محلاتی تبریز، ماموران با عزیمت به محل، متوجه شدند یکی از طرفین درگیری که جوان 32 ساله‌ای است به دلیل مجروح شدن با ضربات چاقو به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافته است.

با عزیمت ماموران کلانتری 18 به بیمارستان، مشخص شد، مرد مجروح به علت شدت جراحات قادر به پاسخگویی به پرسش‌های پلیس نیست.
با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط چند ساعت بعد والدین جوان مجروح با حضور در کلانتری از مرگ فرزندشان در بیمارستان به علت شدت جراحات خبر دادند.

 رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: پس از مرگ جوان 32 ساله، دستور قضایی در این ارتباط صادر و پرونده به پلیس آگاهی تبریز ارسال شد. با تحقیقات میدانی ماموران مشخصات عامل جنایت به دست آمد و با شناسایی محل سکونت متهم در غیاب وی، خواهر و مادرش برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

خواهر مرد متهم در بازجویی پلیس گفت: از مدتی پیش با مقتول که خود را مجرد معرفی کرده بود، ارتباط داشتم و قرار بود با هم ازدواج کنیم. وقتی در خانه تنها بودم، مقتول به خانه‌مان آمد و دقایقی بعد مادر و برادرم وارد خانه شدند و با دیدن مرد غریبه، برادرم با او درگیر شد و با کتک او را از خانه بیرون کرد. بعد از این‌که او را از خانه بیرون انداختند، برادرم متوجه شد با او ارتباط داشته‌ام به شدت عصبانی شد و به دنبال مقتول رفت و او را که قصد داشت برای معالجه به بیمارستان مراجعه کند به قتل رساند و ... .

پس از این اظهارات جستجو برای دستگیری مرد متهم آغاز و وی نیز دستگیر و اعتراف کرد پس از آن‌که متوجه شدم، مقتول با خواهرم ارتباط نا مشروع داشته است ، کنترل خود را از دست داده و با چاقویی که به همراه داشتم، او را از ناحیه گردن مجروح کردم که بعد متوجه شدم او کشته شده است ... .

سرهنگ مداحی خاطرنشان کرد:‌ پس از اعتراف متهم به جنایت، بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت موقت متهم و بازسازی صحنه جنایت را صادر کرد تا در ارتباط با این جنایت و ادعای عامل قتل و خواهرش تحقیقات تکمیلی انجام شود.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
درگیری ناموسی در پارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت ؛ پایان درگیری 2 سارق بر سر سیم کارت شکسته



اخبار حوادث - جنایت ؛ پایان درگیری 2 سارق بر سر سیم کارت شکسته

"به خاطر سیم کارت او را به قتل رساندم" این‌ها بخشی از اعترافات پسر نوجوانی است که دست به قتل دوستش زده بود.

به گزارش قانون، متهم که پس از جنایت پا به فرار گذاشته بود، کمتر از چند ساعت از سوی کارآگاهان جنایی لرستان به دام افتاد.

هفته گذشته کارآگاهان جنایی لرستان در جریان مرگ مشکوک پسر نوجوانی در بیمارستان قرار گرفتند. با اعلام خبر بلافاصله ماموران وارد عمل شده و تحقیقات را آغاز کردند.

براساس تحقیقات اولیه مشخص شد که پسر جوان با ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.

کارآگاهان راهی محل حادثه شده و در تحقیق از شاهدان دریافتند که مقتول با یکی از دوستانش به نام امیر درگیر شده و با ضربات چاقوی او به قتل رسیده است. در ادامه تحقیقات مشخص شد که امیر پس از جنایت پا به فرار گذاشته  است.

بررسی ها برای یافتن پسر نوجوان آغاز شد و سرانجام در کمتر از چند ساعت امیر در مخفیگاهش دستگیر و به قتل دوستش اعتراف کرد.

پسر نوجوان در رابطه با جنایت به پلیس گفت:" مدتی است که دست به دزدی می زنم، چند روز قبل، گوشی تلفن همراهی را سرقت کردم و آن را به مقتول دادم.

 

ابتدا می خواستم آن را بفروشم اما بعد گوشی را به عنوان هدیه به او دادم. همان زمان که گوشی تلفن همراه را به او دادم مقتول سیم کارت گوشی را شکست. روز حادثه به یاد سیم کارت افتادم و تصمیم گرفتم آن را از مقتول پس بگیرم، آن زمان فراموش کرده بودم که مقتول سیم کارت را شکسته است.

 

وقتی به سراغ سیم کارت رفتم، دوستم گفت که آن را شکسته است و سر همین موضوع باهم درگیر شدیم.مقتول به من حمله کرد و مرا روی زمین انداخت و من هم با چاقویی که به همراه داشتم چندین ضربه به او زدم و پا به فرار گذاشتم.
اخبار حوادث - قانون