اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مهاجم سابق استقلال در تجریش


صبح امروز (دوشنبه) در منطقه تجریش تهران اتفاقی رخ داد که توجه خیلی ها را به خود جلب کرد!

تابناک: ماجرا از این قرار بود که حسن روشن مهاجم اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال در کنار فرزندان خود که در آن منطقه کسب و کار می کنند، حضور داشت و وقتی متوجه فردی شد که در مقابل مغازه روشن ها به فحاشی مشغول است واکنش نشان داد و از فرد مذکور خواست به این کار خود پایان دهد. آن فرد خطاب به روشن الفاظ زشتی را به کار برد تا همین مسئله به درگیری شدید فیزیکی بیانجامد و پس از دقایقی با وساطت اطرافیان آتش این درگیری بخوابد و طرفین روانه کلانتری شوند.


حسن روشن در توضیح این اتفاق گفت: «وقتی دیدم فردی با به کار بردن الفاظ زشت و در حضور مردم سعی دارد مزاحمت ایجاد کند از او خواستم سکوت کند که او به بنده هم فحاشی کرد و همین مسئله به درگیری منجر شد.»

وی در پاسخ به این سوال که؛ آیا فرد مورد نظر وی را شناخته است، گفت: «قبل از درگیری خیر ولی فکر می کنم بعدش متوجه شد!»


ویدیو مرتبط :
گل انصاری به استقلال خ مهاجم جدید استقلال در فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:‌ استقلال واقعی را در لیگ خواهید دید.



 

 

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:‌ استقلال واقعی را در لیگ خواهید دید.

 

برهانی: استقلال واقعی را در لیگ ببینید

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:‌ استقلال واقعی را در لیگ خواهید دید.

آرش برهانی درباره دیدار دوستانه با صبای قم و شکست 3 بر یک استقلال در این مسابقه، اظهار داشت: زود گل خوردیم و شرایط بازی از دستمان در رفت. می‌خواستیم گل را جبران کنیم که گل بعدی را خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: با بدن خسته بازی کردیم اما شرایط‌مان رفته رفته بهتر می‌شود. نیمه دوم خیلی خوب بودیم، اما صددرصد استقلال در بازی‌های لیگ تغییر می‌کند و تیم واقعی را در لیگ می‌بینید.