اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه پلیس با اشرار در ایرانشهر


ماموران انتظامی در جریان درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهر ایرانشهر دو نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را دستگیر کردند.

خبرگزاری ایرنا: ماموران انتظامی در جریان درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهر ایرانشهر دو نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را دستگیر کردند.

یک منبع آگاه گفت: ماموران امنیتی و انتظامی اوایل امشب در حال تعقیب اشرار و سارقان مسلح بودند که اشرار در یکی از خیابانهای ایرانشهر پس از ورود به منزلی با ماموران درگیر شدند.

وی که نامش را ذکر نکرد افزود: در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح کشته و دو نفر نیز دستگیر شدند.

گفته می شود: این دو شرور سابقه شرارت و راهزنی مسلحانه در منطقه بلوچستان داشتند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفت و گو با ایرنا با تایید خبر درگیری ماموران با اشرار گفت: خبر تکمیلی پس از بررسیهای لازم اعلام خواهد شد.

یکی از مسئولان اورژانس ایرانشهر نیز گفت: در این درگیری دو نفر از ماموران شهید و دو نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
درگیری مسلحانه اشرار در پیشوای ورامین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات 18 ساعت درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح



اخبار ,اخبار حوادث ,درگیری مسلحانه پلیس با اشرار

 

اخبار حوادث - جزئیات 18 ساعت درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح/3 مرد شرور به هلاکت رسیدند

معاون دادستان منوجان از هلاکت سه شرور مسلح و کشف 772 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری سوداگران مرگ با مأموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد ضیاء‌الدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، طی عملیاتی یک باند قاچاق مواد مخدر در این شهرستان منهدم شد.
 
وی بیان کرد: پلیس ضمن شناسایی اشرار مسلح که قصد داشتند، محموله مواد مخدر را از مسیر منوجان به بندرعباس منتقل کنند با آنان درگیر و در این درگیری که به مدت 18 ساعت به طول انجامید، مأموران موفق شدند با غلبه بر اشرار مسلح سه نفر از آنان را به هلاکت برسانند.
 
معاون دادستان منوجان افزود: در این عملیات دو قبضه اسلحه کلاش، دو قبضه کلت کمری، دو عدد بی‌سیم، وسایل گریم، تعداد هفت عدد گوشی موبایل، سه قطار فشنگ، حدودا 10 خشاب پر از فشنگ، دوربین دید در شب و مقدار 772 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه سه دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
 
ضیاءالدینی تصریح کرد: این عملیات در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس منوجان، کهنوج ‌و نیروهای بسیج و سپاه منوجان و یگان‌های تکاوری و قرارگاه ابوذر انجام شد.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از اشرار متواری شده از صحنه شناسایی شده و برادر دو شرور به هلاکت رسیده دیگر است که در سال‌های قبل از سوی کمیسیون اعطای امان‌نامه به وی امان‌نامه داده شده که از کارهای گذشته خود دست بردارد.
 
معاون دادستان منوجان با اشاره به دستورالعمل اعطای امان‌نامه که مصوب شورای امنیت است، بیان داشت: یکی از اهداف اعطای امان‌نامه، نمایش رحمت و عطوفت جمهوری اسلامی در شرایط اقتدار حاکمیت دینی و ترغیب و تشویق افراد مجرم به تسلیم است.
 
ضیاء‌الدین اظهار کرد: اعطای امان‌نامه نیز مجوزی است که نظام جمهوری اسلامی به طور استثناء با چشم‌پوشی از اعمال افراد که به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه اقدام به شرارت و ناامنی در منطقه می‌کنند، است تا آنها به جامعه بازگردند و مسیر عادی خود را مانند تمام افراد دیگر سپری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در دستورالعمل اعطای امان‌نامه قید شده در صورتی که افرادی که امان‌نامه به آنها اعطا شده، مجدد اقدام به اعمال شرارت‌آمیز قبلی کنند و مرتکب جرم جدید شوند، مورد تعقیب قرار گرفته و مجازات آنها در صورت تکرار تشدید می‌شود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران