اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه در طبس



فرمانده نیروی انتظامی یزد از درگیری مسلحانه در شهرستان طبس خبر داد و گفت: به دنبال این درگیری 850 كیلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد.

علی علی‌اكبریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان رخ داد و در این بین دو نفر از قاچاقچیان به هلاكت رسیدند.

وی خاطرنشان كرد: ماموران تلاشگر فرماندهی انتظامی طبس پس از انجام یك‌سری اقدامات اطلاعاتی و به‌كارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند پس از درگیری با اشرار مسلح در كویر طبس در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر از اشرار مسلح و سوداگران مرگ را به هلاكت برسانند.

علی‌اكبریان بیان داشت: رزمندگان جان بركف طبس با انهدام یك دستگاه خودروی اشرار موفق شدند ضمن كشف مقدار 530 كیلو و 710 گرم تریاك و 319 كیلو و 690 گرم سوخته تریاك در مجموع 850 كیلو و 400 گرم موادمخدر كشف كنند.

وی ادامه داد: در این درگیری‌ها همچنین تعدادی اسلحه و مهمات نیز از اشرار غنیمت گرفته شد.


علی‌اكبریان با بیان اینكه استان یزد به دلیل همجواری با استان‌های مرزی به ویژه مرز افغانستان كه مركز تولید موادمخدر به شمار می‌رود، در معرض خطر است، افزود: كویرهای برهوت این استان از گذشته‌های دور پناهگاه قاچاقچیان و اشرار بوده است اما امروز با حضور ماموران سلحشور و هوشیار نیروی انتظامی این منطقه برای اشرار و قاچاقچیان نا امن شده است.

وی كشف مقادیر زیادی موادمخدر از راه‌های كویری و مسیرهای ترانزیتی را نشان از این هوشیاری دانست.../فارس

 



ویدیو مرتبط :
درگیری مسلحانه در سوئد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه با منافقین در میدان امام حسین تهران



  عصر دیروز ماموران گمنام امام زمان (عج) با شلیک تیر یک خودرو "بی ام و" قهوه ای رنگ در میدان امام حسین (ع) که چهار سرنشین داشت را متوقف کردند که سه نفراز سرنشینان دستگیر و یکنفر نیز متواری شد.

 

بنابراظهارات شاهدان این حادثه ساعت 18.15 دقیقه دیروز 7 مهر ماه واقع شد.

حاضرین در این صحنه در گفت گو با جهان اظهار می کنند در ابتدا یک خودرو بی ام و قهوه ای رنگ که خیابان 17 شهریور را از مسیر جنوب به سمت شمال طی می کرد در میدان امام حسین توسط عده ای از مامورران گم نام امام زمان (عج) متوقف شد.

شاهدین این حادثه ادامه می دهند مامورانی که لباس شخصی به تن داشتند سعی کردند مردمی را که وحشت زده شده بودند با فریاد متفرق کنند.

یکی از شاهدین این حادثه می گوید: آن ماموران لباس شخصی داد می زدند که مردم متفرق شوید این ها مسلح و منافق هستند.

در این هنگام یکی از سرنشینان خودرو "بی ام و" با شنیدن این جملات اسلحه کلت کمری را به دست گرفت که مامور لباس شخصی به سمت او تیر اندازی کرده و او را مجرو ح کرد.

با صدای تیر مردم پراکنده می شوند و در همین حین ماموران لباس شخصی وارد عمل شده و سه تن از آنها را دست گیر می کنند اما یک نفر از سرنشینان که به گفته شاهدان لباس قرمز رنگی به تن داشت با دزدیدن یک موتورسیکلت از صحنه متواری می شود.../عصر ایران