اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه در خرم آباد بایک کشته



فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، از کشته شدن یک جوان در درگیری بین دو گروه خلافکار سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: نیمه شب گذشته (شنبه شب) دو باند خلافکار بعد نزاع و درگیری با سلاح گرم ، یکنفر از اعضای باند را به قتل رساندند.


وی گفت: دو گروه خلافکار که تعداد آنها هفت نفر بوده، بعد از درگیری و قتل رساندن از محل حادثه متواری شده و تلاش برای دستگیر کردن آنها ادامه دارد.


فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه تمامی افراد دو باند شناسایی شده اند، گفت: عامل اصلی و انگیزه قتل تاکنون مشخص نشده است.


لازم به ذکر است این حادثه در بلوار ولیعصر خرم آباد اتفاق افتاده است.

 


ویدیو مرتبط :
درگیری 4پلیس بایک غول 2متری!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه بر سر دمپایی در اهواز 2 کشته و 7 زخمی گرفت



 اخبار حوادث - درگیری مسلحانه بر سر دمپایی در اهواز 2 کشته و 7 زخمی گرفت

درگیری مسلحانه اعضای دو خانواده بر سر دمپایی در کوت عبدالله 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش روزنامه کیهان، مردم ساکن در کوی مسلم کوت عبدالله از توابع شهرستان کارون (در اهواز)، با شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند که در اثر تیرهای شلیک شده دو نفر در دم کشته و 7 نفر نیز مجروح شدند.

بنا به این گزارش یکی از شاهدان عینی در خصوص علت وقوع این درگیری گفت: جمعه شب در حاشیه مراسمی که در کوت عبدالله برگزار شد دو کودک حاضر در این مراسم بر سر مالکیت دمپایی با هم درگیر شدند.

او گفت: درگیری جمعه شب شدت گرفت تا اینکه صبح شنبه پدر یکی از این دو کودک با به دست گرفتن سلاح کلاشینکف به خانه طرف مقابل آمد.

این شاهد عینی گفت: پدر این کودک بلافاصله اقدام به شلیک گلوله کرد که بر اثر اصابت این گلوله‌ها به مردمی که با شنیدن صدای گلوله به خیابان ریخته بودند یک زن و یک مرد کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.بعد از این حادثه پلیس وارد عمل شد و ضارب را دستگیر کرد. 

اخبار حوادث - کیهان