اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه بامدادی پلیس با قاچاقچیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بامداد امروز ماموران پلیس استان در جریان ورود محموله مواد مخدر از شرق به کشور قرار گرفتند.

بامداد امروز ماموران پلیس استان در جریان ورود محموله مواد مخدر به کشور قرار گرفته و توانستند در شهرستان ایرانشهر قاچاقچیان را شناسایی  کنند.

به گزارش میزان، سرهنگ ابراهیم قربانزاده ادامه داد: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و آتش متقابل قاچاقچیان با به جا گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب فرار کردند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ماموران در پاکسازی محل موفق شدند یک تن و 65 کیلوگرم تریاک و یک دستگاه خودرو کشف شد.

 

اخبار حوادث - میزان


ویدیو مرتبط :
درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه بامدادی ناجا با قاچاقچیان


بامداد امروز ماموران پلیس استان سیستان و بلوچستان در جریان ورود محموله مواد مخدر به کشور قرار گرفته و توانستند در شهرستان ایرانشهر قاچاقچیان را شناسایی کنند.

خبرگزاری میزان: بامداد امروز ماموران پلیس استان سیستان و بلوچستان در جریان ورود محموله مواد مخدر به کشور قرار گرفته و توانستند در شهرستان ایرانشهر قاچاقچیان را شناسایی  کنند.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده ادامه داد: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و آتش متقابل قاچاقچیان با به جا گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب فرار کردند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ماموران در پاکسازی محل موفق شدند یک تن و 65 کیلوگرم تریاک و یک دستگاه خودرو کشف شد.