اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه اشرار با ماموران ناجا/ 3 مامور پلیس مجروح شدند



 فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیرو‌های پلیس 3 مامور مجروح شدند.

سردار رضا بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی رودبار جنوب شامگاه سه شنبه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی این شهرستان بودند که به یک وانت بار مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: سرنشینان وانت که سه نفر بودند بدون توجه به دستور ایست، شروع به تیراندازی با سلاح جنگی به سوی ماموران کردند که منجر به زخمی شدن سه نفر از ماموران پلیس رودبار جنوب شد.

سردار بنی اسدی ادامه داد: در ادامه درگیری ماموران انتظامی با تعقیب خودرو اشرار موفق شدند یکی از آنان را به هلاکت برسانند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به ورود اشرار به حوزه استان سیستان و بلوچستان و تاریکی هوا از ادامه تعقیب منصرف شده و اشرار متواری شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
درگیری مسلحانه اشرار در پیشوای ورامین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت 28 مامور ناجا در 300 درگیری مسلحانه با اشرار



اخبار,اخبار حوادث ,قاچاق مواد مخدر

 

اخبار حوادث - اشرفی عنوان کرد:
شهادت 28 مامور ناجا در 300 درگیری مسلحانه با اشرار/هلاکت 79 قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کشف 128 تن انواع مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان طی 648 عملیات در سال گذشته خبر داد و گفت: 300 عملیات منجر به درگیری مسلحانه با اشرار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدحسین اشرفی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در سال گذشته طی 300 عملیات‌های مسلحانه انجام شده 79 قاچاقچی به هلاکت رسیدند، همچنین تعداد 24 نفر در این درگیری‌ها زخمی و مجروح شدند.
 
دبیر شورای هماهنگی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعداد 28 نفر از نیروهای انتظامی و مرزبانی در این عملیات‌ها به شهادت رسیده و 41 نفر نیز زخمی شده‌اند، بیان کرد: بیشترین فراوانی نوع مواد مخدر کشف شده شامل تریاک به میزان 101.5‌ تن، ماده مخدر حشیش به میزان 20 تن و همچنین 5 تن هروئین است.
 
اشرفی، میزان کشفیات نیروهای مرزبانی را 57 تن و نیم و میزان کشفیات توسط نیروهای انتظامی را نیز 44 تن در سال گذشته عنوان کرد و همچنین از شناسایی و دستگیری تعداد 423 قاچاقچی مواد مخدر و تعداد 302 توزیع کننده در سراسر استان خبر داد.
 
وی افزود: در سال گذشته همچنین نیروهای مرزبانی و انتظامی تعداد 400 هزار قرص روانگردان را کشف و در این رابطه یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی شناسایی و نسبت به انهدام آن اقدام شد.
 
اشرفی ادامه داد: در سال 92 همچنین با تلاش های انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر تعداد 54 نقطه آلوده در استان شناسایی و پاکسازی شده است. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران