اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مرگبار شاکی و متهم



جوان متهم به زورگیری که قصد داشت به زور از شاکی رضایت بگیرد با یک ضربه چاقو به قتل رسید.

به گزارش همشهری، عصر روز پنجشنبه به مركز فوریت‌های پلیسی خبر رسید چند جوان در جنوب تهران با یكدیگر درگیر شده‌اند. دقایقی بعد از اعلام این خبر مأموران كلانتری راهی محل درگیری شدند. در جریان این نزاع جوانی به نام اكبر به ضرب چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود. با این حال ضاربان كه 2 برادر افغان بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

درحالی‌كه 2 متهم افغانی در بازداشت بودند و بازجویی‌ها از آنها ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید اكبر به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید جان خود را از دست داده است. به این ترتیب افسرنگهبان كلانتری وقوع این جنایت مرگبار را به بستان زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی خبر داد و به دستور وی كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را در این‌باره آغاز كردند.

متهمان وقتی تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفتند به ارتكاب جنایت اعتراف كردند.

یكی از برادران در اعترافاتش گفت: ضربه مرگبار را من به مقتول زدم و برادرم بی‌گناه است. او ادامه داد: در خانه خواب بودم كه با سر و صدایی كه از بیرون می‌آمد بیدار شدم. وقتی بیرون را نگاه كردم دیدم چند نفر با برادرم درگیر شده‌اند و او را كتك می‌زنند. من هم كه از همه‌‌چیز بی‌اطلاع بودم از آشپزخانه چاقویی برداشتم و در حمایت از برادرم وارد درگیری شدم و ضربه‌ای به یكی از آنها زدم. من نمی‌خواستم او را به قتل برسانم و او ناخواسته به قتل رسید.

در ادامه تحقیقات، متهم دیگر تحت بازجویی قرار گرفت تا دلیل وقوع این درگیری مشخص شود. او گفت: چند روز قبل در خیابان مقتول و دوستانش با تهدید چاقو می‌خواستند گوشی تلفن همراهم را زورگیری كنند. آنها حتی با چاقو و شیشه مرا مجروح كردند اما نتوانستند گوشی‌ام را سرقت كنند. با وجود این، از آنها شكایت كردم تا به خاطر كاری كه كرده بودند تنبیه شوند. متهم ادامه داد: مقتول كه فهمیده بود با شكایت من به دردسر می‌افتد سعی كرد مرا از پیگیری شكایتم منصرف كند اما من می‌خواستم هر طور شده او دستگیر شود. روز حادثه مقتول همراه چند نفر از دوستانش جلوی خانه ما آمد و شروع به فحاشی كرد.

او می‌خواست به زور من را وادار كند تا به دادسرا بروم و رضایت بدهم اما گفتم چنین كاری نمی‌كنم. آنها هم من را به باد كتك گرفتند تا اینكه برادرم در دفاع از من برآمد و با چاقو به او ضربه‌ای زد. به‌دنبال اعترافات اولیه متهمان آنها صبح دیروز به شعبه دوم بازپرسی در دادسرای امور جنایی منتقل شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
درگیری متهم با شاکی در داداگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان مرگبار درگیری بین دختر 22 ساله و نامزدش +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: این زن به اتهام درگیری و به قتل رساندن نامزدش ساعاتی بعد از قتل توسط پلیس دستگیر شد. همسایه ها وقتی صدای نزاع این زوج را شنیدند سریعا با پلیس تماس گرفتند و پلیس سریعا خود را به محل درگیری رساندند. این زن در حالی توسط پلیس دستگیر شد که نامزدش را با کارد آشپزخانه به شدت مجروح کرده بود و بدن و لباس وی با خون نامزدش آغشته بود.

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

پایان مرگبار درگیری بین دختر 22 ساله و نامزدش +عکس


این زن 22 ساله نیمه شب با نامزدش که او هم 22 ساله است درگیر شد و با کارد آشپزخانه به او حمله کرد و صدای درگیری باعث شد همسایه ها بیدار شده و با پلیس تماس بگیرند. شاهدان به پلیس گفته اند در این نزاع صدای جیغهای این زن به وضوح به گوش میرسیده است.

 

متهم به پلیس گفته است ابتدا نامزدش به او حمله ور شده است و او برای دفاع از خودش کارد را برداشته است. و نامزدش کارد را از او گرفته است و به سینه خودش ضربه زده است اما پلیس میگوید او در طی بازجویی داستانهای متفاوتی تعریف کرده است و این نشان میدهد حقیقت چیزی جز داستانی است که این زن میگوید.

 

مادر مقتول در این رابطه میگوید  پسرش عاشق این زن بوده است و گرچه آنها بارها به او گفته اند این رابطه غلط است اما او از این زن دست نکشیده است.

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

قتل,قاتل,مقتول,عکی قتل

 

 

تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان