اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مرگبار بر سر پوشیدن شلوار شیرازی


پسر نوجوان که بر سر درگیری به خاطر شلوار شیرازی مرتکب قتل شده بود، با رضایت اولیای دم به سه سال حبس محکوم شد.

روزنامه قانون: پسر نوجوان که بر سر درگیری به خاطر شلوار شیرازی مرتکب قتل شده بود، با رضایت اولیای دم به سه سال حبس محکوم شد.

 در این پرونده علیرضا ۱۸ ساله متهم است در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال ۸۹ در یک نزاع خیابانی پسر جوانی به نام فرزاد را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده است. متهم به قتل پس از ارتکاب به این جنایت به مدت دو سال فراری بود که پس از دستگیری، به ارتکاب این قتل اعتراف کرد.

در حالیکه پرونده در دادسرای بهارستان در حال رسیدگی بود، اولیای دم مقتول رضایت خود را اعلام کردند و صبح روزگذشته علیرضا از جنبه عمومی جرم در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عزیز محمدی پای میز محاکمه قرار گرفت. علیرضا با قبول اتهامش، گفت: صبح روز حادثه برای گرفتن گوشت از خانه خواهرم در بهارستان خارج شدم، هنگام بازگشت مقتول به من اعتراض کرد که چرا با شلوار شیرازی در خیابان می‌گردی، بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم که من او را با ضربه چاقو کشته و فرار کردم.

متهم به قتل در آخرین دفاعیات خود، گفت: من از کار خود پشیمانم و از دادگاه می‌خواهم مرا ببخشد. قضات دادگاه پس از آخرین دفاعیات متهم، وارد شور شده و علیرضا را از جنبه عمومی جرم به سه سال حبس محکوم کردند.


ویدیو مرتبط :
پوشیدن شلوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مرگبار زوج سالمند بر سر یک نخ سیگار + تصاویر



به گزارش پلیس رنفورشایر پس از یکسال همسر مردی که وی را به دلیل داشتن یک پاکت سیگار به قتل رسانده بود، محاکمه شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "ساندرا بروس" 61 ساله در فوریه سال گذشته به اتهام قتل همسرش "نورمن" 64 ساله دستگیر و پس از یک سال محاکمه شد.

 

اخبار,اخبار حوادث,  قتل   عمد


بنابراین گزارش "ساندرا" به همراه همسرش هر دو از مصرف کنندگان سیگار بودند که به تازگی برای حفظ سلامتی شان به دستور پزشک معالجشان از مصرف سیگار منع شدند.

به گزارش پلیس رنفروشایر در روز حادثه پس از بازگشت "ساندرا" به منزل مسکونی اش از جلسه ای که دیگر ترک کنندگان سیگار در آن حضور داشتند، همسرش "نورمن" را در حالی یافت که به صورت پنهانی پس از باز کردن یک بسته سیگار قصد روشن کردن یکی از آنان را داشت.

 

اخبار,اخبار حوادث,  قتل   عمد

خشم آنی و خارج از کنترل "ساندرا" به حدی بود که با شوهرش دستگیر شد و پس از ضرب و شتم وی را با تمام قدرت به گونه ای هل داد که سرش به پله های طبقه دوم برخورد کرد و این درگیری فیزیکی چند لحظه ای در نهایت با مرگ نورمن 64 ساله پایان یافت.

پس از حضور پلیس و نیروهای امداد مرگ "نورمن" را به دلیل ضربه شدید وارد شده به پشت سرش  و شکسته شدن جمجمه او اعلام شده بود تایید شد.

"ساندرا" به اتهام قتل همسرش و یک درگیری فیزیکی که در فوریه سال گذشته اتفاق افتاده بود دستگیر و پس از یک سال حبس موقت در دادگاهی در رنفروشایر انگلستان محاکمه شد.

بنابر حکم "لرد آرمسترانگ قاضی" این پرونده "شاندرا پروس" 61ساله به اتهام قتل عمد به 15سال زندان محکوم شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران