اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری زن و مرد سارق هنگام تقسیم اموال



 

 

درگیری زن و مرد سارق هنگام تقسیم اموال

 

زن معتادی كه به بهانه اجاره خانه در شمال تهران، صاحبخانه را بی هوش و اموال او را سرقت كرده بود، هنگام درگیری با همدست خود در جاده چالوس دستگیر شد.

ماجرای این سرقت هنگامی فاش شد كه روز ۱۴ تیر ماه مردی با حضور در دادسرای ناحیه ۳ تهران با ارائه شكایتی بیان كرد، چند روز پیش برای اجاره دادن منزل خود در خیابان ظفر، مشخصات و شرایط آن را در اختیار چند بنگاه معاملات املاك قرار دادم.

شاكی افزود: ۲ روز بعد حدود ساعت ۲۱ قصد داشتم خواهرم را به منزلش برسانم كه زنگ در خانه به صدا درآمد و پس از گشودن در متوجه دختر جوانی شدم كه می گفت از طرف بنگاه برای اجاره خانه آمده است.

شاكی اضافه كرد: پس از اظهارات دختر جوان و اصرار برای دیدن خانه، وی وارد محل سكونتم شد و طی مدتی كه در منزلم حضور داشت، سعی می كرد با من و خواهرم ارتباط دوستانه ای برقرار كند.



● صاحبخانه در دام


▪ مرد صاحبخانه افزود: حدود ساعت ۲۲ این خانم جوان كه خود را ساناز معرفی می كرد، تصمیم به خارج شدن از منزلم گرفت و به دلیل تاریكی هوا، خواهرم پیشنهاد كرد او را در مسیر منزلش پیاده كنیم.

پس از رسیدن به میدان منیریه، دختر جوان از خودرو پیاده شد و من پس از رساندن خواهرم به منزلش، پس از بازگشت به خانه، در كمال تعجب مشاهده كردم این زن جوان مقابل در خانه مان انتظار مرا می كشد.

شاكی گفت: او را كه در شرایط روحی و جسمی بدی قرار داشت، به داخل خانه بردم و برایش مقداری شربت درست كردم و تصمیم گرفتم موضوع را به خواهرم اطلاع دهم. به همین دلیل اتاق را ترك كردم تا از تلفن استفاده كنم.

وی افزود: وقتی به اتاق پذیرایی بازگشتم، قصد پرسیدن علت بازگشت او را داشتم كه زن جوان یك لیوان شربت به من تعارف كرد كه پس از خوردن آن بیهوش شدم و زمانی به هوش آمدم كه خواهرم به اتفاق همسرش كنار من نشسته بودند و تمامی طلاجات از جمله سكه های طلا و مقدار زیادی پول نقد و خودروی سمندم به سرقت رفته بود.


● آغاز تحقیقات

پس از این شكایت با صدور دستور قضایی، پرونده در دستور كار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخصات خودروی به سرقت رفته مرد صاحبخانه و دستور توقیف سرنشینان آن به مراكز پلیس اعلام شد.

گزارش حاكی است، در حالی كه تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، ۲ روز پس از سرقت، ماموران راهنمایی و رانندگی استان مازندران در منطقه كندوان با مشاهده درگیری میان زن و مردی جوان وقتی موضوع را بررسی كردند، زن جوان عنوان كرد مردی كه او را همراهی می كند، قصد قتلش را دارد.

در پی این اظهارات و استعلام شماره خودرو از مركز پلیس معلوم شد خودروی مورد استفاده این دو نفر از منزل مرد صاحبخانه سرقت شده است.

با تحویل هر دو متهم به پلیس آگاهی چالوس، موضوع به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گزارش و با انتقال زن و مرد متهم به آگاهی تهران مشخص شد هر دو اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی ـ شیشه ـ دارند.

زن متهم با معرفی هویت واقعی خود به نام فرحناز گفت: پس از جدایی از شوهرم با مرد متهم به نام خدایار ارتباط برقرار كردم و برای تامین هزینه اعتیادمان نقشه سرقت از خانه مرد مالباخته را كشیدیم.

سرهنگ استقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در این باره گفت: مرد متهم ـ خدایار ـ یك مجرم سابقه دار است كه پیش از این به اتهام كیف قاپی، زورگیری و ... دستگیر و زندانی شده است.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه زن متهم در جنوب تهران نیز مقادیری از اموال مالباخته كشف و تحویل وی شد. تحقیق از این دو متهم برای كشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد..../ گزارش : جام جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد سارق از زن پلیس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن آرایشگر؛ قربانی نقشه مرد سارق



اخبار حوادث  - زن آرایشگر؛ قربانی نقشه مرد سارق

مردی که به قصد سرقت از آرایشگاه زنانه زنی میانسال را به قتل رسانده بود بعد از دستگیری جزییات جنایت را شرح داد.

  کارآگاهان جنایی استان اصفهان چند روز قبل از کشف جنازه زنی حدودا 40ساله به نام محبوبه در آرایشگاه محل کارش مطلع شدند و بعد از حضور در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها مشاهده کردند این زن هدف دو ضربه چاقو قرار گرفته و بر اثر شدت خونریزی جانش را از دست داده است.


در نزدیکی جسد چاقویی قرار داشت که تیغه آن شکسته بود. به‌نظر می‌رسید قتل با همین چاقو انجام شده است. همچنین شکستگی تیغه از درگیری میان قاتل و مقتول حکایت داشت.


کارآگاهان در بازرسی از آرایشگاه نشانه‌ای از به‌هم‌ریختگی ندیدند به همین دلیل فرضیه سرقت را دور از ذهن دانستند و سعی کردند با تمرکز روی شاخه‌های دیگر پلیسی از راز این جنایت پرده بردارند.

 افسران جنایی بعد از انجام تحقیقات میدانی دوربین‌های مداربسته‌ای را پیدا کردند که به احتمال زیاد از ورود و خروج قاتل فیلم گرفته بود.


بازبینی تصاویر این دوربین‌ها سرنخ‌های اولیه را در اختیار پلیس قرار داد و تصویر مردی به‌دست آمد که بررسی‌ها نشان می‌داد در نزدیکی آرایشگاه سکونت دارد. به این ترتیب متهم که مجد نام دارد، بازداشت شد.  مجید بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

 

او گفت: «برای سرقت از آرایشگاه نقشه کشیده بودم و می‌دانستم زن آرایشگر چه ساعتی تنهاست فکر می‌کنم دزدی از او کار سختی نباشد و به راحتی بتوانم این زن را وادار به تسلیم کنم اما وقتی وارد آرایشگاه شدم او شروع به جیغ و فریاد کرد و با من درگیر شد. از قبل چاقویی را همراه برده بودم وقتی با آن صحنه مواجه شدم چاقو را بیرون کشیدم و با آن دو ضربه به پهلو و شکم زن میانسال زدم. هنگام واردکردن ضربه دوم چاقو شکست.»
متهم به قتل ادامه داد: «زن آرایشگر در حالی‌که به‌شدت خونریزی داشت روی زمین افتاد. از دیدن این صحنه ترسیدم.


دیگر فرصت کافی برای سرقت نداشتم و باید هر چه زودتر از آرایشگاه بیرون می‌آمدم به همین دلیل خیلی سریع کیف دستی او را جست‌وجو کردم و کارت عابربانک مقتول را برداشتم. بعد از آن برای اینکه ردی از خودم به جا نگذارم هرچه را که دست زده بودم با دستمال تمیز و آثار انگشت خودم را پاک و به‌سرعت از آنجا فرار کردم.»


بنابر این گزارش متهم هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - شرق