اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری دو همسایه رنگ خون گرفت



درگیری دو همسایه رنگ خون گرفت

مرد جوان که سر جای پارک موتور همسایه خود را به قتل رسانده بود، به قصاص محکوم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده حمیدرضا متهم است ظهر روز 13 مرداد سال گذشته مرد جوانی به عباس را با ضربه های کارد به قتل رسانده است. درجلسه محاکمه متهم در شعبه 113 دادگاه خانواده و به ریاست قاضی مقدم زهرا برگزار شد. در ابتدای جلسه دادگاه قاضی اصغری روشن، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت : این جنایت در مقابل یک مجتمع تجاری در پردیس رخ داد که با توجه به شواهد موجود در پرونده برای متهم تقاضای مجازات قانونی دارم.

در ادامه جلسه دادگاه نیز اولیای دم برای متهم تقاضای قصاص کردند.

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به حمیدرضا از او خواست به دفاع از خود بپردازد. متهم نیز با قبول اتهامش گفت : روز حادثه موتوسیکلتم را مقابل مغازه ام پارک کرده بودم. یک دستگاه خاور برای پارک کردن خودرو به آنجا آمد و راننده آن از من خواست موتورم را جابه جا کنم اما من این کار را نکردم.بعد از رفتن خاور مقتول سراغم آمد و فحاشی کرد. خیلی عصبانی بودم و با او درگیر شدم. نمی دانم چطور چاقو به گردن مقتول اصابت کرد و مرگ او را رقم زد.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شده و متهم را به قصاص محکوم کردند./مهر


ویدیو مرتبط :
تغییر رنگ تربت امام حسین(ع) به رنگ خون در روز عاشورا سال 91 و حیرت همگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف مرگبار پژو با پراید رنگ خون گرفت



 

تصادف مرگبار پژو با پراید رنگ خون گرفت

 

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران از فوت یك تن و مصدومیت چهارنفر دیگر در جریان تصادف مرگبار یك دستگاه پژو با سواری پراید در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، خروجی تهران ـ كرج خبرداد.

حسن عباسی با اعلام این خبر افزود: وقوع این تصادف در ساعت۲۳:۵۱ روز پنج شنبه ۱۰ مرداد به اورژانس تهران اطلاع داده شد كه پس از حضور عوامل اورژانس در محل چهار مصدوم حادثه به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند و متاسفانه مردیی ۴۵ ساله نیز در دم جان سپرد.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از مصدومیت پنج نفر بر اثر واژگونی خودرو در اتوبان تهران ـ قم خبر داد و گفت: این تصادف در ساعت ۱۰:۱۵ صبح روز جمعه ۱۱ مرداد به وقوع پیوسته كه مصدومان آن از طریق امداد هوایی و یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند.

عباسی در ادامه درباره عملكرد اورژانس در حادثه سقوط یك دستگاه سواری پاترول از ارتفاع ۳۰ متری در محور كوهستانی امام زاده داود(ع) به ایسنا گفت: در جریان این سانحه رانندگی هفت نفر مصدوم شدند كه برای انتقال این افراد از پنج دستگاه آمبولانس و امدادهوایی استفاده شد كه به علت نبود شرایط فرود بالگرد میسر نشد..... / خبرگزارى ایسنا