اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری در مرز یمن و عربستان


در پی تلاش نیروهای عربستانی برای ورود به خاک یمن، نیروهای انصارالله با مرزبان‌‌های سعودی درگیر شدند.

خبرگزاری مهر:در پی تلاش نیروهای سعودی برای ورود به خاک یمن، نیروهای جنبش انصارالله یمن با مرزبانان عربستانی درگیر شدند.

این درگیری در منطقه «منبه» در استان صعده رخ داده است.

به گفته یک منبع محلی از روز گذشته درگیری‌های پراکنده‌ای بین نیروهای جنبش انصارالله با نیروهای سعودی در منطقه «آل عیاش» وجود داشت.

هنوز اخباری از تلفات دو طرف منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
درگیری شدید در مرز عربستان و یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری شدید در مرز یمن و عربستان


درگیری شدیدی در منطقه مرزی عربستان و یمن روی داده که دستکم 75 نیروی نظامی در این درگیری کشته شدند.

خبرگزاری فارس: خبرگزاری آسوشیوتدپرس خبر داده که درگیری شدیدی در منطقه مرزی عربستان و یمن روی داده که دستکم 75 نیروی نظامی در این درگیری کشته شدند.

منابع رسانه‌ای اشاره نکردند که افراد کشته شده از نظامیان سعودی هستند یا از نیروهای شبه نظامی یمنی ولی برای اشاره به افراد کشته شده از واژه نظامیان استفاده کرده است.

منابع رسانه‌ای جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نکردند ولی برخی منابع نزدیک بخ انصارالله یمن اعلام کردند که بیش از 150 نظامی سعودی در نبردی در نزدیک مرز دو کشور کشته شده‌اند.

از سوی دیگر سی‌ان‌ان خبر داد که طی درگیری‌های سه روز گذشته در استان حجة در شمال شمال یمن هم 100 نفر کشته شدند.

تنها در درگیری روز شنبه در این استان 55 نفر کشته شدند که 30 نفر از این افراد از نیروهای انقلابی و 25 تن هم از نیروهای طرفدار منصور هادی رئیس جمهور فراری بودند.

این در شرایطی است که سعودی‌ها از هفته گذشته اعلام آتش‌بس کردند ولی با این وجود نیروهای مورد حمایت آنها و ارتش این کشور در دوره آتش‌بس هم به حملات خود علیه یمنی‌ها ادامه می دهند.