اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری خونین پلیس با قاچاقچی هرویین


مامور نیروی انتظامی، در یك درگیری تن به تن با یكی از قاچاقچیان پایتخت از ناحیه دست و صورت مجروح شد.

روزنامه اعتماد: مامور نیروی انتظامی، در یك درگیری تن به تن با یكی از قاچاقچیان پایتخت از ناحیه دست و صورت مجروح شد.

یازدهم مرداد ماه حدود ساعت 2 بامداد، عوامل گشت انتظامی كلانتری 171 مصطفی خمینی حین گشت‌زنی در اتوبان آزادگان شهرك مرتضی، مشغول گشت‌زنی بودند كه تعدادی از اهالی محل به آنها مراجعه كردند و گفتند كه سرنشینان یك دستگاه خودروی 405 در حال فروش مواد مخدر هستند.

با این اطلاعات، ماموران برای بررسی صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند و وقتی به محل رسیدند، سرنشینان خودرو را دیدند كه با دیدن آنها به داخل یك ساختمان نیمه كاره كه پاتوق افراد معتاد و توزیع‌كنندگان مواد مخدر است، فرار كردند. به دنبال این موضوع عوامل واحد گشت پلیس به داخل ساختمان نیمه كاره رفته و فردی را كه در سرویس بهداشتی ساختمان شده بود دستگیر و سوییچ خودروی حامل مواد مخدر را كه در دست وی بود گرفتند و در بازرسی از خودرو موفق به كشف حدود پنج گرم هرویین شدند. در همین حین كه ماموران سرگرم بازرسی خودرو بودند، متهم با وارد كردن و زدن ضربه‌یی به مامور اقدام به فرار كرد.

با فرار او عملیات تعقیب و گریز آغاز شد. ماموران چند بار فرمان ایست دادند اما متهم همچنان به فرار خود ادامه داد و حتی به شلیك‌های هوایی ماموران نیز توجهی نكرد تا اینكه خود را در محاصره پلیس دید. این قاچاقچی به محض اینكه خود را در محاصره پلیس دید به سمت یكی از ماموران حمله‌ور شد و قصد خلع سلاح مامور را داشت اما پس از دقایقی درگیری با اصابت سه گلوله به دو پایش زمینگیر شد. مامور كلانتری كه در این نزاع تن به تن از ناحیه دست و صورت مجروح شده بود، همراه قاچاقچی تیر‌خورده از سوی اورژانس به بیمارستان فیاض‌بخش منتقل شدند. در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه متهم شدند و او را دیدند كه در حال بسته‌بندی مواد مخدر است و به محض دیدن ماموران فرار كرد. در بازرسی از محل 145 گرم هرویین و مقداری شیشه كشف و یك نفر نیز در این رابطه دستگیر و به همراه مواد مخدر كشف شده به كلانتری منتقل شد. سرگرد محمد‌حسین هاشمی رییس كلانتری 171 مصطفی خمینی با اعلام این خبر، گفت: این پایان ماجرا نبود و تعدادی از همدستان متهم كه در بیمارستان بستری شده بودند می‌خواستند با كمك همدست خود فرار كنند اما با حضور عوامل كمكی موفق به انجام این كار نشدند. تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این قاچاقچی هرویین در پایتخت ادامه دارد. متهم نیز به بیمارستان نیروی انتظامی منتقل شد و در آنجا تحت نظر قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
درگیری قاچاقچی های موادمخدر با پلیس در کلمبیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری خونین هواداران شالکه با پلیس +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال رئال مادرید

رئال مادرید و شالکه امشب در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف یکدیگر می روند.

 دیدار رفت را رئال مادرید با پیروزی پشت سر گذاشته و شالکه امشب برای جبران نتیجه دو بر صفر دیدار رفت کار بسیار سختی را پیش روی خود می بیند. شالکه از همین الان حذف شده تلقی می شود. اما در آستانه دیدار دو تیم دو تن از هواداران شالکه در مادرید به دلیل آشوب هایی که به پا کردند با پلیس درگیر شدند و پلیس با این وضعیت آنها را دستگیر و به اداره پلیس برد:

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال رئال مادرید

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال رئال مادرید

اخبار ورزشی - جام جم