اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری خونین در مراسم عروسی



درگیری خونین در مراسم عروسی

حوادث - درگیری دسته جمعی در مراسم عروسی سه مجروح بر جای گذاشت و 17 نفر نیز از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 22:50 چهارشنبه شب درگیری دسته جمعی در یک تالار عروسی به پلیس پایتخت اطلاع داده شد. بلافاصله ماموران کلانتری ابوسعید به محل درگیری در خیابان وحدت اسلامی اعزام شدند. با ورود ماموران به تالار مشخص شد تعداد زیادی از مهمانان عروسی با چاقو، قمه و چوب در حالت مستی با یکدیگر درگیر شده و چند نفر نیز مجروح شده‌اند.

با توجه به درگیری شدید، نیروهای عملیاتی از تمامی کلانتری‌های اطراف در محل حاضر شدند و 12 نفر از افراد حاضر در درگیری را به همراه 5 سرکرده درگیری دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. همچنین سه تن از مدیران تالار نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. در تحقیقات ماموران مشخص شد این درگیری به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی رخ داده است.

بلافاصله سه نفر از افراد دستگیر شده به خاطر وخامت حالشان به مراکز اورژانس منتقل شدند. همچنین مدیران تالار به دلیل اجازه سرو مشروب با پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ رضا بستو سرکلانتر هشتم پایتخت با اعلام این خبر به مهر گفت: تالار پذیرایی مذکور توسط پلیس اماکن عمومی پلمپ شد./مردم سالاری

 

 

 


ویدیو مرتبط :
فیلم مراسم سرتراشک ،مراسم عروسی سیستانیها/مراسم سرتراشک وگرابردن در عروسی زابلی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری خونین بر سر برگزاری مراسم ختم!


طی یک درگیری مسلحانه فامیلی که به خاطر نحوه برگزاری مراسم ختم در مشهد رخ داد، ۲نفر با شلیک گلوله از سلاح شکاری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

روزنامه خراسان: طی یک درگیری مسلحانه فامیلی که به خاطر نحوه برگزاری مراسم ختم در مشهد رخ داد، ۲نفر با شلیک گلوله از سلاح شکاری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری ضاربان گفت: در پی اعلام ماجرای تیراندازی به پلیس، بلافاصله مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: بررسی ها نشان داد ۲جوان به خاطر اختلافات قبلی که در خصوص چگونگی برگزاری مراسم ختم یکی از اقوامشان داشتند با سلاح دولول گلوله هایی را به سمت خودروی یکی از بستگانشان شلیک کردند که در این حادثه ۲نفر از ناحیه بازو و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که مجروحان حادثه در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد مورد عمل جراحی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.