اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری خونین بر سر همسر سابق


مرد میانسال كه متهم است شوهر صیغه‌ای همسر سابق خود را به قتل رسانده در جلسه دادگاه حادثه را شرح داد.

روزنامه جوان: مرد میانسال كه متهم است شوهر صیغه‌ای همسر سابق خود را به قتل رسانده در جلسه دادگاه حادثه را شرح داد.

بعد از اینكه قاضی باقری، رسمیت جلسه شعبه 84 دادگاه كیفری استان تهران را اعلام كرد، نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و در شرح كیفرخواست گفت: مرد 48 ساله كه از زندان به دادگاه منتقل شده است، بهمن نام دارد. درگیری او با مقتول كه كوهیار نام داشت، شامگاه سوم مهرماه سال 91 در شهرستان رودهن رقم خورد. بعد از حادثه بود كه كوهیار دچار جراحت شد و سرانجام فوت كرد.

مأموران هم بهمن را به اتهام قتل بازداشت كردند و او در بازجویی‌ها مدعی شد، كوهیار را به خاطر ارتباط با همسر سابقش به قتل رسانده است. نماینده دادستان ادامه داد دادستان به عنوان ولی قهری فرزندان صغیر مقتول از متهم اعلام شكایت و درخواست قصاص كرده است، بنابراین درخواست صدور حكم شایسته دارم.

سپس دختر مقتول به عنوان یكی از ولی دم گفت بهمن پدرم را كشته و باید بگوید چرا این كار را كرده است. او سپس از قصاص متهم اعلام گذشت كرد و گفت با اعدام متهم پدرم به زندگی من باز نخواهد گشت اما مطالبه دیه دارم.  وی ادامه داد من نمی‌دانستم كه پدرم همسر سابق متهم را صیغه كرده و بعد از حادثه بود كه از ماجرا با خبر شدیم. البته مادرم نیز از ماجرا خبر نداشت. صبح روز بعد از حادثه می‌خواستم به مدرسه بروم تلفن زنگ خورد. وقتی گوشی را برداشتم پدرم با صدای بریده گفت كه دیشب چاقو خورده است و او را به بیمارستان منتقل كرده‌اند. بعد از اینكه خودمان را به بیمارستان رساندیم پدرم به علت شدت جراحت به كما رفت و هشت ماه بعد از حادثه فوت شد.

بهمن وقتی در جایگاه قرار گرفت اتهام قتل را منكر شد و گفت ضربه‌ای كه او به كوهیار زده باعث مرگش نشده است. او توضیح داد من و مقتول از هفت سال پیش از حادثه با هم دوست بودیم. او گاهی به بهانه‌ای به خانه من می‌آمد و بچه‌هایش را هم می‌آورد اما من به خانه‌اش نمی‌رفتم. یك روز وقتی به خانه‌ام رفتم كوهیار آنجا بود. علت حضورش را كه پرسیدم همسرم گفت كه برای نصب ماهواره آمده است. بعد از آن كوهیار به هر بهانه به خانه‌ام می‌آمد. سر این موضوع بود كه با همسرم اختلاف پیدا كردم. به جای مهریه یك آپارتمان در ساختمانی كه آن‌جا زندگی می‌كردم به همسرم دادم و مدتی بعد هم از هم جدا شدیم.

متهم در توضیح حادثه گفت شب حادثه در راه رفتن به خانه بودم كه كوهیار را دیدم. گفتم می‌دانم كه نادیا را صیغه‌كرده‌ای اما او در همان ساختمانی زندگی می‌كند كه آن‌جا زندگی می‌كنم. آمدن تو به آن ساختمان آبروی من را می‌برد. اگر می‌خواهی با او باشی بهتر است نادیا را از ساختمان ببری. سر این موضوع درگیر شدیم. چاقو كشیدم و ضربه‌ای پرتاب كردم كه به او برخورد كرد. بعد هم از محل فرار كردم تا اینكه بازداشت شدم.

پس از آن همسر سابق متهم گفت بهمن دروغ می‌گوید. من با كوهیار رابطه نداشتم. بهمن خرجی زندگی نمی‌داد. برای چند ماه خانه را ترك می‌كرد و من می‌ماندم بدون خرجی. كار می‌كردم یا با پول اجاره باید زندگی را اداره می‌كردم. دلیل طلاق ما هم به خاطر خرجی ندادن او بود. شش ماه بعد از جدایی بود كه صیغه مقتول شدم تا اینكه حادثه اتفاق افتاد.  

قاضی باقری بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم با اعضای دادگاه- ملكی، متین راسخ، تولیت و الوندی- وارد شور شد.


ویدیو مرتبط :
درگیری خیابانی خونین..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری خونین بر سر برگزاری مراسم ختم!


طی یک درگیری مسلحانه فامیلی که به خاطر نحوه برگزاری مراسم ختم در مشهد رخ داد، ۲نفر با شلیک گلوله از سلاح شکاری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

روزنامه خراسان: طی یک درگیری مسلحانه فامیلی که به خاطر نحوه برگزاری مراسم ختم در مشهد رخ داد، ۲نفر با شلیک گلوله از سلاح شکاری مجروح و روانه بیمارستان شدند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری ضاربان گفت: در پی اعلام ماجرای تیراندازی به پلیس، بلافاصله مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: بررسی ها نشان داد ۲جوان به خاطر اختلافات قبلی که در خصوص چگونگی برگزاری مراسم ختم یکی از اقوامشان داشتند با سلاح دولول گلوله هایی را به سمت خودروی یکی از بستگانشان شلیک کردند که در این حادثه ۲نفر از ناحیه بازو و پا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی با اشاره به این که مجروحان حادثه در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد مشهد مورد عمل جراحی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.