اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری‌فیزیكی‌میان‌ نماینده دشتستان و تیم حفاظتی روحانی



اخبار,اخبارسیاسی,درگیری‌فیزیكی‌میان‌ نماینده دشتستان و تیم حفاظتی روحانی

 

اخبار سیاسی - درگیری‌فیزیكی‌میان‌ نماینده دشتستان و تیم حفاظتی روحانی

 

پس از زلزله برازجان حسن روحانی رئیس جمهور ایران طی سفری قصد بازدید از مناطق زلزله‌زده را داشت. به همین دلیل از بدو ورود رئیس جمهور به بوشهر تدابیر شدید امنیتی برقرار شد و ماشین رئیس‌جمهور قبل از رسیدن به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تعویض شد.

 

گفتنی است كه پس از ورود رئیس جمهور به بیمارستان مردم كه علاقه‌مند بودند با ایشان دیدار كنند به سمت وی رفتند ولی با برخورد نا مناسب تیم حفاظتی ایشان مواجه شدند. همین موضوع باعث شد تا سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی دخالت کرده و نسبت به رفتار ماموران اعتراض كند.

 

گفتنی است كه این اعتراض به برخورد فیزیکی بین موسوی‌نژاد و یکی از محافظان رئیس‌جمهور منجر شد. بنابر گزارشات واصله این درگیری با دخالت نیروهای امنیتی پایان یافت و رئیس‌جمهور به سرعت از بین مردم خارج شد و به‌صورت زمینی به سمت مناطق زلزله‌زده دشتستان حرکت کرد.

 

در این بین ماشین ویژه رئیس‌جمهور و همراهان وی در طول مسیر توقف کرد و مسیر با ترافیک سنگینی رو به رو شد. در همین لحظه نماینده دشتستان مجددا از ماشین پیاده شد و دو باره با تیم امنیتی درگیر شد که این بار نیز به یقه‌گیری منجر ولی موضوع ختم به خیر شد.
اخبار سیاسی - روزنامه قانون

 


ویدیو مرتبط :
درگیری شدید میان بازیكنان دو تیم آماتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تذکر 60 نماینده به روحانی درباره تیم مذاکرات


60 نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رئیس جمهور بر ضرورت تقویت تیم مذاکره کننده با 1+5 با توجه به ابعاد فنی مذاکرات پیش رو تاکید کردند.

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی قرائت شد.
 
بر این اساس 151 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور خواستار رفع موانع و محدودیت های تردد انفرادی و گروهی زائران عتبات عالیات شدند. علاوه بر این 60 نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رئیس جمهور بر ضرورت تقویت تیم مذاکره کننده با 1+5 با توجه به ابعاد فنی مذاکرات پیش رو تاکید کردند.
 
همچنین مهدی کوچک زاده، احمد بخشایشی، علی مقتدایی، جواد کریمی قدوسی، اسماعیل کوثری و مهدی موسوی نژاد شش نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امورخارجه خواستار پرهیز جدی وی از بیان اظهار نظرهایی که دشمنان را امیدوار و تشویق به جنگ افروزی می کند شدند.
 
همچنین فاطمه آلیا، زهره طبیب زاده، لاله افتخاری، احمد سالک، رضا آشتیانی و محمد اسماعیل نیا نیز در تذکری به وزیر کشور از دستور عدم ورود گشت ارشاد به فرودگاه ها، فروشگاه ها و فضاهای فرهنگی انتقاد کردند.