اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگذشت یک زائر مفقودی تایید شد


سازمان حج و زیارت با اصلاح فهرست مفقودین که شب گذشته (دوشنبه) اعلام شده بود، درگذشت یکی از زائران را تایید کرد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان حج و زیارت با اصلاح فهرست مفقودین که شب گذشته (دوشنبه) اعلام شده بود، درگذشت یکی از زائران را تایید کرد.

نام غلامحسین الله‌وردی (از کاروان 18003) که در هردو فهرست جان باختگان و مفقودین ذکر شده بود، اکنون توسط سازمان حج و زیارت از فهرست مفقودین حذف شده و این اصلاح انجام شده، مرگ این زائر ایرانی را محرز کرده است.

سازمان حج و زیارت تا شب گذشته تعداد مفقودین را 247 نفر و جان باختگان را 226 نفر اعلام کرده بود که با اصلاح صورت گرفته تعداد مفقودین در حال حاضر 246 نفر است.


ویدیو مرتبط :
در صورت مفقودی چک چه باید کرد ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌ منوره




 اخبار حوادث - درگذشت دومین زائر ایرانی در مدینه‌ منوره

دومین زائر ایرانی که از عوامل کاروان‌های خارج‌ از کشور بود، دیروز در مدینه ‌منوره درگذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سیدامین‌رضا طباطبایی، معاون هیئت پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: مرحوم «رحیم مسلم‌زاده» در حال تردد در خیابان دچار حمله قلبی شده و پس از انتقال به بیمارستان توسط اورژانس سعودی، فوت کرده است. وی متولد 1341 و کمتر از یک روز قبل به مدینه وارد شده بوده است.

طباطبایی درباره وضعیت دیگر ایرانی‌های زائر در مدینه‌منوره هم گفت: هم‌اکنون 4 بیمار در بیمارستان بستری هستند، اما به‌طور کلی وضعیت عمومی زائران ایرانی مطلوب است. هیچ‌کدام از این افراد بر اثر سانحه به بیمارستان اعزام نشده‌اند.

وی به افزایش تعداد مراجعات به درمانگاه‌های هتل‌ها به رقم 8 هزار عدد اشاره کرد و گفت: سرماخوردگی و گرفتگی‌های عضلانی عمده‌ترین علت مراجعه زائران به پزشکان است.

اولین زائر ایرانی فوت‌شده در حج امسال یک بانوی شیرازی بود.


  اخبارحوادث - پایگاه اطلاع رسانی حج