اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درمان افسردگی و پیشنهاد شیطانی از سوی آشنای تلگرامی



دختر جوان که در فضای مجازی با مرد افسرده‌ای آشنا شده بود؛ برای درمان افسردگی‌اش به خانه او رفت، تصور نمی‌کرد که با درخواست شیطانی از سوی او مواجه شود.

به گزارش   آنا، چندی پیش بود خانم 25 ساله‌ای، به پلیس فتا استان یزد مراجعه و از فردی به علت تهدید برای انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی شکایت کرد.

زن جوان به افسر پرونده گفت: مدتی قبل در شبکه اجتماعی تلفن همراه با فردی آشنا و متوجه شدم که او قبلا به علت سانحه تصادف در کما بوده و مدت‌ها از افسردگی رنج می‌­برد به همین دلیل و با‌توجه به اینکه من دارای تحصیلاتی در زمینه ‌مشاوره‌ بودم برای دیدن وی به منزلش رفتم و با او صحبت کردم و دلداری‌اش دادم.‌

او ادامه داد: بعد از چند روز او مجددا از من خواست تا به عیادتش بروم. من هم به منزل وی رفتم و او تعدادی عکس از من تهیه کرد و الان من را تهدید کرده چنانچه تن به خواسته‌های شیطانی‌اش ندهم تصاویرم را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا استان یزد درخصوص این خبر گفت: با‌توجه به حساسیت موضوع و دستور مقام قضائی، متهم در منزلش دستگیر و در تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان پلیس فتا به جرم خود اعتراف و روانه دادسرا شد.


ویدیو مرتبط :
سابلیمینال درمان افسردگی - درمان افسردگی شدید و خفیف با کمک ضمیر ناخودآگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درمان افسردگی با نور خورشید



 

درمان افسردگی با نور خورشید

 

 

پزشکان فرانسوی برای مقابله با شیوع افسردگی به خورشید درمانی روی آورده اند.

 


آنها معتقدند یکی از دلایل خودکشی و شیوع افسردگی در فرانسه و سایرکشورهای اروپایی این است که مدت زمان زیادی در سال هوا ابری است.

 


دکتر ماکسیم ال باز با اشاره به تاسیس بیمارستانی که بیماران افسرده از هوای ابری را با طیف های نور خورشید درمان می کند می گوید: طول درمان سه هفته است و البته افسردگی دلایل دیگری هم دارد که به اقتصاد و بحران های اجتماعی برمی گردد.

 


در همین حال بازار فروش لامپ های خورشیدی رونق گرفته و عینک های ویژه نورگرافی نیز کم کم عرضه می شوند.

 


برخی جامعه شناسان فرانسوی معتقدند نباید عامل اصلی افسردگی اروپایی ها را صرفا کمبود نور خورشید دانست.این نوعی پاک کردن صورت مساله است.