اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درس خواندن و امتحان در جبهه +عکس


رزمندگان در دوران دفاع مقدس در کسب علم و دانش کوشا بودند و کلاس‌های درس حتی درون سنگر‌ها برپا می‌شد.

پایگاه خبری توانا: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در کسب علم و دانش کوشا بودند و کلاس‌های درس حتی درون سنگر‌ها برپا می‌شد.

هر بار که صفحات هشت سال دوران دفاع مقدس را ورق می‌زنیم، بر دلاورمردی و رشادت رزمندگان ایران اسلامی می‌بالیم؛ آنان که رفتند تا ایران اسلامی بماند و آنان که ماندند تا چراغ این راه همچنان روشن بماند.

در میان آنان که رفتند ۴ هزار و ۹۰۰ شهید فرهنگی و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز است؛ آنان که حتی در منطقه جنگی، از یاد دادن دریغ نکردند و از یاد گرفتن غفلت ننمودند.

تصاویر زیر در موزه آموزش و پرورش اصفهان با عنوان امتحان دادن و درس خواندن رزمندگان، در معرض تماشای علاقه‌مندان قرار دارد.






ویدیو مرتبط :
یک گفتار: در جبهه عکس گرفتید و رفتید، حال ما باید جواب دهیم که چرا جبهه رفتیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاقیت ویژه و دردناک چینی‌ها برای درس خواندن +عکس



اخبارگوناگون - خلاقیت ویژه و دردناک چینی‌ها برای درس خواندن +عکس

نوشیدن قهوه و کافئین یکی از راه هایی است که کمک می کند تا دانش آموزان شب های سرحال تری داشته باشند و بیشتر درس بخوانند اما چینی ها روشی عجیب تر و البته دردناک برای بیدار ماندن پیدا کرده اند.

دانش آموزان در سراسر دنیا برای پیشرفت و کسب درجات بالا درس می خوانند و در این راه ممکن است چندین بار نیاز به گذراندن امتحان های سخت باشد. گذراندن چنین امتحان هایی نیاز به تلاش بسیار و شب زنده داری های بسیار دارد.

 

نوشیدن قهوه و کافئین یکی از راه هایی است که کمک می کند تا دانش آموزان شب های سرحال تری داشته باشند و بیشتر درس بخوانند اما چینی ها روشی عجیب تر و البته دردناک برای بیدار ماندن پیدا کرده اند که می تواند مدت زمان بیشتری دانش آموزان را بیدار نگه دارد.

 

اخبار , اخبار گوناگون , درس خواندن

 

در این تکنیک عجیب دانش آموزان موهای خود را به سقف خانه وصل می کنند تا زمانی که خوابشان برد موها کشیده شده و از شدت درد بیدار شوند. این حرکت به قدری دردناک است که پس از یک یا دوبار به طور کلی خواب را از سر دانش آموز می پراند.

 

یک از دانش جویانی که از این روش استفاده می کند گفت:" همه روش ها از خوردن کافئین، سیلی زدن در هنگام خوابالودگی، سوزن زدن به دست یا حتی زخم کردن بدن را برای درس خواندن امتحان کرده ام اما این روش بیشتر کارساز بوده است".

 

با گسترده شدن این روش و پخش شدن تصاویر مختلف روی اینترنت بسیاری از پزشکان انتقادهای شدید کرده اند و مطالب بسیاری در مورد مضرات این روش منتشر کرده اند. از جمله مشکلات این روش کنده شدن موها از ریشه و ضعیف شدن آن ها و همچنین کشیده شدن پوست سر و آسیب پذیرتر شدن آن در مقابل مشکلات دیگر است. آن ها همچنین این روش را راهی برای فشار وارد کردن به مغز اعلام کرده اند.

 

اخبار , اخبار گوناگون , درس خواندن

 

اخبار , اخبار گوناگون , درس خواندن

 

اخبار , اخبار گوناگون , درس خواندن

 

اخبار , اخبار گوناگون , درس خواندن

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران