اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردناک ترین مسابقه دنیا +عکس



دردناک ترین مسابقه دنیا +عکس

چندی پیش در انگلستان مسابقه ای برگزار شد که هرساله ساق های شکسته بسیاری را راهی بیمارستان می کند. این مسابقه که لگد زدن به ساق پا نام دارد یکی از دردناک ترین مسابقات دنیا است.

 انگلستان مهد مسابقه های عجیب و البته کمی خارج از منطق است چرا که در این مسابقات شرکت کنندگان معمولا با جان خودشان بازی می کنند یا دست به کارهایی می زنند که شاید فکر کردن به آن ها نیز کمی مشکل باشد.

عجیب ترین مسابقات دنیا,مسابقه

 

یکی از عجیب ترین مسابقاتی که در این کشور هر ساله برگزاری می شود "لگدزنی" نام دارد. این مسابقه توسط دونفر صورت می گیرد که آن دو باید با تمام وجود به ساق پای یکدیگر لگد بزنند و کاملا مشخص است که چه مقدار درد خواهد داشت.

عجیب ترین مسابقات دنیا,مسابقه

ریشه این مسابقات به گفته کارشناسان آن به 700 سال پیش در انگلستان باز می گردد به طوری که در آن زمان رشته از نوع کشتی به حساب می آمده است. قوانین آن نیز تنها گرفتن یقه و لگد زدن به ساق پا است که باید رعایت شود.

این مسابقه البته عواقبی بسیار ناگوار نیز دارد چرا که معمولا در هر سال بیش از 10 ساق پا خواهد شکست. برنده این مسابقه می تواند برای مدت یک سال عنوان محکم ترین ساق پای انگلستان را در اختیار داشته باشد./باشگاه خبر نگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
واکنش ایران به انتشار عکس دردناک کودک سوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین مسابقه های دنیا +عکس



در سرتاسر دنیا مسابقه های ورزشی بسیار زیادی در حال برگزاری است اما در بین آن ها چند مسابقه وجود دارد که واقعا غیر معمول و عجیب است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این مسابقات عجیب در نقاط مختلف جهان در حال برگزاری است و تعداد بسیار زیادی از مردم این منطقه ها نیز در آن شرکت می کنند. در ادامه به این مسابقات می پردازیم.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

کرم یابی:

 

در یکی از مناطق انگلستان مسابقه ای وجود دارد که در آن شرکت کننده ها باید به دنبال کرم بگردند. در این مسابقه شرکت کننده ها 30 دقیقه مهلت دارند تا هر چقدر که می توانند کرم پیدا کنند و آن ها را در یک مکان مخصوص قرار دهد. شاید در ایتدا سخت به نظر برسد اما افرادی هستند که در کرم یابی مهارت دارند و گاهی اوقات تا بیش از 200 کرم پیدا می کنند.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

شلیک نخود:

 

یکی از تفریحات دوران بچگی ما شلیک کردن نخود و یا کاغذ با استفاده از لوله خودکار بود. اما این مسابقه در یک روستای کوچک اجرا می شود و هر ساله تعداد بسیار زیادی از مردم برای شرکت در این مسابقه یه آنجا می روند. در این مسابقه هدف این است که چه کسی مسافت بیشتری یک نخود را پرتاب می کند. البته شرکت کننده های این مسابقه تجهیزات کاملی را نیز در اختیار دارند مانند دوربین لیزری یا صدا خفه کن.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

کشتی شست پا:

 

در یکی از شهر های کانادا این مسابقه برگزار می شود و در آن شرکت کننده ها باید با استفاده از شست پا با یکدیگر کشی بگیرند. این مسابقه از دهه 70 آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد. یکی از قهرمانان این رشته اعتقاد دارد که این مسابقه از جمله هیجان انگیزترین ها است. او گفته است که در این مدت 5 بار شست پایش شکسته است.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

فوتبال لجنی:

 

فنلاند نیز مانند انگستان یکی از مراکز مسابقات بسیار عجیب است. یکی از معروف ترین مسابقات در این کشور فوتبال در داخل یک گودال پر از لجن و گل و لای است. این مسابقه به مدت سه روز در یکی از شهرهای این کشور برگزار می شود. نکته جالب اینجاست که بازیکن ها باید در این شرایط 50 دقیقه نیز به بازی بپردازند. تیم های مختلفی از سراسر دنیا در این مسابقات شرکت می کنند.

 

مسابقه های دنیا,عجیب ترین مسابقه های دنیا

 

مسابقه اتوکشی:

 

یکی از خنده دار ترین و جالب ترین مسابقات دنیا توسط یک بچه 14 ساله پایه گذاری شد . منشا آن نیز در استرالیا است. در این مسابقه هر فرد باید در سخت ترین حالت ممکن که می تواند لباسش را اتو کند. افرادی که در این مسابقات شرکت می کنند لباسایشان را بالای کوه، در استخر تمساخ ها و جاهای عجیب دیگر اتو می کنند./مشرق