اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسر یک شباهت به اردوغان +عکس


پیتر جکسون سازنده «ارباب حلقه‌ها» برای دفاع از یک دکتر ترکیه‌ای که در کشورش محکوم به اهانت به اردوغان شده است توضیحاتی درباره شخصیت فیلمش ارائه داد.

خبرگزاری مهر: پیتر جکسون سازنده «ارباب حلقه‌ها» برای دفاع از یک دکتر ترکیه‌ای که در کشورش محکوم به اهانت به اردوغان شده است توضیحاتی درباره شخصیت فیلمش ارائه داد.

تفاوت بین اسمیگل و گالوم موردی بود که پیتر جکسون روی آن انگشت گذاشت تا راه فرار دکتری از ترکیه از زندان را فراهم کند.

دردسر یک شباهت به اردوغان +عکس

دکتر بیلیکن ترک در خطر محاکمه برای توهین به رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه است زیرا او با گذاشتن عکس‌هایی از رییس جمهوری در کنار شخصیت «هابیت» فیلم «ارباب حلقه ها» در فیسبوک این دو را با هم مقایسه کرد و مقامات ترکیه این کار را به مثابه توهین به رییس جمهوری عنوان کردند.  این پزشک ترکیه‌ای ممکن است با ۲ سال زندان روبه رو شود. او که فعلا از کارش برکنار شده اگر نتواند در دادگاه ثابت کند که چنین قصدی نداشت، زندانی خواهد شد.

اما پیتر جکسون برای کمک به این دکتر وارد میدان شد و گفت این تصاویر مربوط به اسمیگل است و این زمانی است که او هنوز به گالوم بدل نشده بود.

گروهی متخصص باید در ترکیه اظهارنظر کنند که آیا شخصیتی که اردوغان با او مقایسه شده شخصیتی خبیث است یا خیر.

دردسر یک شباهت به اردوغان +عکس

پیتر جکسون در کنار فران والش و فیلپا بوینس به عنوان متخصصانی که این شخصیت را خلق کردند گفته‌اند: ما می توانیم در این زمینه کمک کنیم: هیچ یک از این تصاویر نشان دهنده شخصیت گالوم نیست و همه آنها شخصیتی به نام اسمیگل را نشان می‌دهد.

وی افزود: اسمیگل شخصیتی بامزه و دوست داشتنی است. دروغ نمی‌گوید، کلک نمی‌زند و سعی نمی‌کند در واقعیت‌ها دستکاری کند. او شیطان نیست، تجاهل نمی‌کند و بداندیش نیست. این شخصیت‌ها متعلق به گالوم است که هرگز نباید با اسمیگل یکی گرفته شود. اسمیگل هیچوقت قصد نداشت تا قدرت را برای خودش به دست بگیرد. او خیلی دوست داشتنی است.

از آنجا که هیچ یک از داوران فیلم «ارباب حلقه ها» را ندیده بودند محاکمه این پزشک ترک تا فوریه به تعویق افتاد.

چند سال پیش در روسیه نیز با اکران فیلم «ارباب حلقه ها» مقامات روسی پیتر جکسون را متهم به این کرده بودند که شخصیت گالوم را شبیه پوتین درآورده است.


ویدیو مرتبط :
فقط شباهت رو داشته باشید!شباهت در عکس های جک و الساوانا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت اوباما با یک بازیکن انگلیسی دردسر ساز شد(+عکس)



اخبار ورزشی - شباهت اوباما با یک بازیکن انگلیسی دردسر ساز شد(+عکس)

یک شرکت تبلیغاتی در بریتانیا به دلیل شباهت اوباما با یکی از هافبک های تیم ملی فوتبال انگلیس تصویر اوباما را به اشتباه روی یک لیوان تبلیغاتی به جای بازیکن انگلیسی چاپ کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه دیلی تلگراف به دلیل شباهت " کریس اسمالینگ" هافبک تیم انگلیس با اوباما این شرکت تبلیغاتی به اشتباه تصویر اوباما را به جای اسمالینگ روی لیوان چاپ کرده است.

از این لیوان یادگاری که تصویر اوباما به جای اسمالینگ روی ْآن حک شده ، 2 هزار عدد تولید شده است. این لیوان ها به عنوان یادبود جام جهانی 2014 تولید شده است و روی آنها تصاویر بازیکنان تیم انگلیس است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,شباهت اوباما با یک بازیکن انگلیسی

اخبار ورزشی - عصر ایران