اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسر پرچم کره شمالی برای «اینچئون»


کره جنوبی در آستانه مسابقات آسیایی اینچئون به سبب بروز اعتراضاتی درباره اهتزاز پرچم کشور کره شمالی پرچم تمام کشورهای شرکت کننده را از خیابان‌هایش جمع آوری کرد.

خبرگزاری ایسنا: کره جنوبی در آستانه مسابقات آسیایی اینچئون به سبب بروز اعتراضاتی درباره اهتزاز پرچم کشور کره شمالی پرچم تمام کشورهای شرکت کننده را از خیابان‌هایش جمع آوری کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: پرچم 45 کشور از جمله کره شمالی در شهر اینچئون و 9 شهر مجاور از جمعه پیش به اهتزاز درآمده بود. اما این پرچم‌ها با پرچم‌های شورای المپیک آسیا و پرچم‌هایی با نشان بازی‌های آسیایی جابه جا شد چرا که طبق گفته‌ کمیته برگزاری مسابقات شکایت‌هایی در این خصوص انجام شده بود.

دادستان‌های کره جنوبی پلیس و سایر مقام‌های این کشور روز جمعه پس از دیداری توافق کردند که اجازه بدهند پرچم کره شمالی تنها در مناطق محدودی مثل استادیوم‌ها، مسیرهای ورزشی و محل حضور ورزشکاران نصب شود.

لیم بیونگ چئول، سخنگوی وزارت اتحاد کره جنوبی گفت که زمانی که کره شمالی در مسابقات پیشین از جمله در مسابقات آسیایی 2002 و مسابقات دانشگاه‌ها در سال 2003 شرکت کرد، پرچمش در مناطق بسیار محدودی نصب شده بود.


ویدیو مرتبط :
مذاکره مقامات ارشد کره شمالی و کره جنوبی در یک روستا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر از کره شمالی که برای عکاس دردسر آفرید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عکس‌هایی که یک عکاس را بیکار کرد!

اریک لافورگ با انتشار این تصاویر مدعی شده است که کره شمالی به دلیل این عکس ها، عکاسی را برای وی ممنوع کرده است.

 این عکاس قصد داشت تا با سفر به نقاط مختلف دنیا عکاسی مستند خود را انجام دهد و مجموعه آن ها را منتشر کند. او حتی توانست برای این کار اجازه مقامات کره شمالی را نیز کسب کند تا بتواند از مردم و مقامات این کشور نیز عکس برداری کند.

اما این مجوز خیلی دوام نیاورد! چرا که پس از ششمین سفر وی به کره شمالی، مقامات این کشور او را از عکاسی منع کردند.با این حال او توانست قاچاقی و توسط یک کارت حافظه عکس های گرفته شده را به بیرون از این کشور انتقال دهد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پس از انتشار این عکس ها در فضای مجازی دولت این کشور خواست تا لافروگ اقدام به حذفشان نماید اما با امتناع وی از حذف عکس ها، دولت کره شمالی وی را از ورود به این کشور منع کرد.او چندی پس از انتشار عکس ها نوشته بود استاندارد زندگی در بسیاری از نقاط کره شمالی، بسیار پایین است و مردم زندگی سختی را می گذرانند.در ادامه برخی از تصاویر گرفته شده توسط وی و دلایل کره شمالی برای مخالفت با آن ها را می خوانیم.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 کره شمالی با انتشار عکس هایی که فقر در این کشور را نشان می دهد مخالف است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دلیل مخالفت کره شمالی با این عکس بی خانمان نشان دادن مردم این کشور است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کره شمالی با انتشار تصاویری که شهروندان این کشور را دارای سوء تغذیه نشان می دهد مخالف است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کره شمالی با انتشار تصاویر  از نظامیان مخصوصا در حالی که مشغول استراحت هستند مخالف است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با این که پیونگ یانک مکررا دچار قطعی برق می شود، دولت کره مخالف ابراز عمومی این مساله است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

انتشار تصویر از پشت سر مجسمه رهبران کره شمالی ممنوع است

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

صف طولانی اتوبوس در کره شمالی

 

اخبار بین الملل - مهر