اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسر پرواز اصفهان - مشهد برای مسافران


مسافران پرواز جمعه شب اصفهان به مشهد، پس از چهار ساعت تاخیر، از سفر بازماندند.

خبرگزاری ایرنا: مسافران پرواز جمعه شب اصفهان به مشهد، پس از چهار ساعت تاخیر، از سفر بازماندند.

شب گذشته پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر با شماره 390 که قرار بود ساعت 20:10 از اصفهان به مشهد برود، لغو شد.

با وجود آنکه علت لغو پرواز شرایط نامساعد جوی فرودگاه مشهد عنوان شد ولی مسافران تا ساعت 12 در فرودگاه سرگردان بودند و سپس مسوولان فرودگاه از آنها خواستند که به منزل بروند.

این در حالیست که بسیاری از مسافران برای کارهای ضروری عازم مشهد بودند ولی فرودگاه و آژانس های پرواز در قبال لغو سفر هیچ تعهدی برای هماهنگی آنها برای اولین پرواز روز بعد نکردند.

در این حال یک مسوول فرودگاه اصفهان با تایید لغو پرواز شب گذشته اصفهان به مشهد به دلیل مه گرفتگی فرودگاه مقصد اظهار کرد: مسوولان برای تامین جایگزین این پرواز در امروز(شنبه) اقدام کرده اند و به مسافران اطلاع رسانی می شود.

وی تصریح کرد: به دلیل متغیر بودن شرایط جوی و احتمال فراهم شدن امکان پرواز، نمی توان در چنین مواردی که مشکل جوی بسیار جدی وجود ندارد از پیش پرواز را لغو کرد.

یازدهم دی نیز پرواز شرکت هواپیمایی تابان در مسیر اصفهان، کیش به سبب انجام پرواز جایگزین در مسیری دیگر، با پنج ساعت و 30 دقیقه تاخیر مواجه شد.

بسیاری از مسافران این پرواز نیز در تماس با ایرنا از سرگردانی در فرودگاه خبر دادند و این در حالی بود که علت تاخیر پرواز به مسافران اطلاع داده نشده بود.


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار مسافران پرواز مشهد - ساری هواپیمای ماهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرگردانی مسافران پرواز اصفهان - مشهد


مسافران پرواز اصفهان به مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی تابان پس از دو بار رفت و برگشت در این مسیر هوایی و ساعت ها سرگردانی به مقصد نرسیدند.

خبرگزاری ایرنا: مسافران پرواز اصفهان به مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی تابان پس از دو بار رفت و برگشت در این مسیر هوایی و ساعت ها سرگردانی به مقصد نرسیدند.

پرواز شماره 6208 شرکت هواپیمایی تابان که قرار بود ساعت 21 و 45 دقیقه دیشب فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقصد مشهد ترک کند پس از سه ساعت و نیم تاخیر در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز به مقصد مشهد پرواز کردند.

این پرواز بنابر آنچه مسئولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بدی شرایط جوی فرودگاه مشهد عنوان کردند موفق به فرود در فرودگاه مشهد نشد و به اصفهان بازگشت.

با این حال پرواز یاد شده بار دیگر در ساعت هفت و 30 دقیقه بامداد امروز ( چهارشنبه ) بار دیگر به مقصد مشهد پرواز کرد اما بازهم موفق به فرود در فرودگاه شهید بین المللی هاشمی نژاد مشهد نشد و بار دیگر به اصفهان بازگشت.

تا زمان مخابره این خبر، مسافران این پرواز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان حضور دارند و به آنها اعلام شده پرواز یاد شده یک ساعت دیگر انجام خواهد شد.

یکی از مسئولان عملیات پرواز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان که خواست نامش فاش نشود، دلیل دوبار بازگشت پرواز شماره هواپیمایی 6208 هواپیمایی تابان از مشهد به این فرودگاه را شرایط نامناسب جوی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعلام کردند.

خبرنگار ایرنا پس از چندبار تماس با نمایندگی شرکت هواپیمایی تابان مستقر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، موفق به دریافت پاسخ نشد.