اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسر حمل چاقو برای بازیگر نقش جیمز باند


بازیگر پیشین نقش جیمز باند به خاطر تلاش برای وارد کردن یک چاقوی شکار به هواپیما مجبور به پاسخ‌گویی به سوالات ماموران امنیتی فرودگاه شد.

خبرآنلاین: بازیگر پیشین نقش جیمز باند به خاطر تلاش برای وارد کردن یک چاقوی شکار به هواپیما مجبور به پاسخ‌گویی به سوالات ماموران امنیتی فرودگاه شد.

پیرس برازنان بازیگری که به خاطر ایفای نقش مامور 007 شناخته می‌شود، به خاطر تلاش برای وارد کردن یک چاقوی شکاری به هواپیما، از سوی ماموران امنیتی فرودگاه متوقف شد. برازنان که از سوی ماموران امنیت حمل‌ونقل آمریکا متوقف شده بود، یک چاقوی 10 اینچی در کیف دستی خود داشته است.

مامور سابق 007 در چهار قسمت از سری فیلم‌های جیمزباند بازی کرده است. «خانم داوت‌فایر»، «ماما میا» ، «فردا هرگز نمی‌میرد» و «چشم طلایی» از فیلم‌های معروفی این بازیگر به شمار می‌آیند.

بر اساس گزارش‌ها بازیگر «روز دیگری بمیر» پس از تفتیش وسایلش از سوی ماموران فرودگاه و حل شدن موضوع حمل چاقو اجازه یافت که به سفر خود ادامه دهد.

همچنین عکس‌هایی از این حادثه در رسانه‌ها منتشر شده است.

حمل چاقوی شکاری برای بازیگر مشهور دردسرساز شد + عکس

در یکی از این عکس‌های چاقوی مذکور در دست یک مامور فرودگاه دیده می‌شود.

حمل چاقوی شکاری برای بازیگر مشهور دردسرساز شد + عکس


ویدیو مرتبط :
رونی در نقش جیمز باند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر نقش جیمز باند از بیماری دخترش گفت


پیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمز باند از غم و اندوهش به دلیل بیماری و درگذشت همسر سابق و همچنین دخترش پرده برداشت.

بانی فیلم: پیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمز باند از غم و اندوهش به دلیل بیماری و درگذشت همسر سابق و همچنین دخترش پرده برداشت.

برازنان این هفته در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه وقتی می شنود کسی بر بیماری سرطان غلبه کرده است، خیلی خوشحال می شود، گفت: دیدن آب شدن و ذره ذره جان دادن کسی که دوستش دارید، واقعاً کاری سخت است.

وقتی می بینید او مجبور است با بیماری سرطان هر روز و هر ساعت دست و پنجه نرم کند. برایتان هر روز، روز عزا است و به دشواری آن را سپری می کنید. وقتی همسر اولم کیسی به سرطان مبتلا شد، کنار او نشستم و دستان قوی و بخشنده او را در دست گرفتم اما مرگ آن را از من جدا کرد.

و بعد درست یک سال قبل بود که مجبور شدم دستان دختر بامزه و شگفت انگیزم، شارلوت را در دست بگیرم و او را در آخرین لحظات زندگی اش همراهی کنم.

جیمزباند و مبارزه با سرطان

برازنان سپس با نهایت تاثر ادامه داد: به عنوان مردی که نبرد زنانی که دوست دارد با سرطان را مشاهده کرده و هر روز شاهد رنج و عذاب آنها بوده است، شنیدن داستان کسانی که این بیماری سخت را شکست داده اند، برایم بسیار لذت بخش است. آنها زنده و قوی هستند و می دانند خانواده هایشان از بودن آنها چقدر شاکر هستند.

این بازیگر 61 ساله، این سخنان را در مراسمی که به همت گوینت پالترو و جوئل گالن برای استعدادهای جوان برگزار شده بود، ادا کرد. در این مراسم به جز پیرس برازنان، ریز ویترسپون، جنیفر هارس، جان هم، کتی کوریس و جو مانگانیلو حضور داشتند. البته همه مراسم به همین اشک و آه و اندوهباری که پیرس برازنان با سخنانش رقم زد، نبود و ویل فری همان طور که از او انتظار می رود، سرطان را تبدیل به موضوعی برای خندیدن کرد.