اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسر حضور دایی و کریمی در مراسم ختم!


بسیاری از مردم، روز گذشته در مراسم ختم عسل بدیعی، مترصد دیدن چهره های مشهور بودند. و در این میان اخبار تاسف برانگیزی، بی ارتباط به موضوع اصلی این اتفاق منتشر شد.

خبرآنلاین / نامه: بسیاری از مردم، روز گذشته در مراسم ختم عسل بدیعی، مترصد دیدن چهره های مشهور بودند. و در این میان اخبار تاسف برانگیزی، بی ارتباط به موضوع اصلی این اتفاق منتشر شد.

 از جمله:


روز گذشته مراسم ختم مادر مهدوی کیا در مسجد نور در میدان فاطمی برگزار شد.

علی کریمی یکی از کسانی بود که با حضور در این مراسم، باعث اعتراض سخنران شد! کریمی که به دلیل ازدحام جمعیت مجبور شد همراه با یکی از دوستانش از درب عقب مسجد وارد شود، در ردیف آخر نشست ولی حتی این پنهان شدن، باعث نشد تا نظم به هم نخورد.



 ببعضی از حاضرین پس از آنکه متوجه حضور علی کریمی در مسجد شدند به سمت او رفتند و همین موضوع باعث شلوغی و بی نظمی شد که سخنران مجلس هم به آن واکنش نشان داد. حاضرین در ابتدای ورود علی کریمی به مسجد مهدوی کیا از او دور بود و در آن شلوغی تنها با هم تیمی و دوست قدیمی اش دورادور سلامی کرد ولی پس از اتفاقات تذکر سخنران ،قبل از خروج شماره 8 از مسجد، مهدوی کیا برای دقایقی با همبازی خود هم کلام شد...



از سوی دیگر ازدحام جمعیت برای رویارویی با علی دایی در مراسم ختم عسل بدیعی عصبانیت وی را به همراه داشت.

 علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی روز گذشته و پس از شرکت در مراسم ختم مادر مهدوی کیا، در مراسم ختم زنده یاد عسل بدیعی نیز شرکت کرد.

حضور دایی با استقبال زیادی مواجه شده و بسیاری از علاقمندان سرمربی راه آهن سعی کردند از نزدیک ترین فاصله با وی ملاقات کنند.

ازدحام جمعیت و برخی رفتارهای ناپسند باعث عصبانیت دایی شده بود.


ویدیو مرتبط :
مراسم ختم مادر فیروز کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور علی جنتی و علی دایی در مراسم ختم استاد‌محمد



حضور علی جنتی و علی دایی در مراسم ختم استاد‌محمد

علی جنتی گزینه احتمالی تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم ختم زنده یاد محمود استادمحمد بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این مراسم روز دوشنبه 7مرداد در مسجد حجت ابن الحسن (عح) واقع در خیابان سهروردی برگزار شد.
علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم یکی دیگر از چهره‌های حاضر در این مراسم بود.
محمد استادمحمد که سال 1329 در محله دروازه دولاب تهران به دنیا آمده بود، صبح روز پنجشنبه 3 مرداد با زندگی خداحافظی کرد.

محمود استاد محمد,عکس محمود استاد محمد

زنده‌یاد محمود استاد محمد

قطب‌الدین صادقی، اسماعیل خلج، احترام برومند، سیاوش طهمورث، رویا تیموریان، الهام پاوه‌نژاد، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان، ، دکتر فرشید ابراهیمیان، هوشنگ قوانلو، اصغر همت، سهیل محمودی، حمید پورآذری، فرخ صوفی، فریده صابری، آناهیتا غنی‌زاده، بهروز بقایی، شهرام کرمی، نگار اسکندرفر، محمود بصیری، حسین مسافر آستانه، افسانه زمانی، سیدصادق موسوی(مدیر پیشین مجموعه تئاتر شهر)، پریسا مقتدی و... از دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

زنده یاد استادمحمد بیش از دو سال بود با بیماری سرطان کبد دست و پنجه نرم می‌کرد. او ناچار بود هر روز از دارویی خاص استفاده کند، اما این دارو از چندی پیش در بازار نایاب شد، به طوری که حدود یک ماه نتوانست دارویش را استفاده کند که تاثیر بدی بر شرایط روحی و جسمی‌اش داشت.


تولید و اجرای نمایش‌های «بنگاه تئاترال»، «تهرن» و «کافه مک ادم» از فعالیت‌های استادمحمد در سال‌های اخیر بود. «کافه مک ادم» آخرین کار او بود که سال 1389 در تئاتر شهر به صحنه رفت.
«آسید کاظم» از معروف‌ترین نمایشنامه‌های اوست. «شب بیست و یکم»، «سیرى محتوم» ، «چهل پله تا مرگ» «عکس خانوادگی» و «سپنج رنج و شکنج» از دیگر آثار استادمحمد است.


مراسم هفتمین شب درگذشت این هنرمند، روز پنجشنبه، 10 مرداد از ساعت 18 تا 20 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود./خبرآنلاین