اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسرهای شروری که عاشق شد



مجرم سابقه‌دار وقتی نتوانست دختر مورد علاقه‌اش را راضی به ازدواج کند، تصمیم به قتل او گرفت، اما با تیزهوشی دختر نوجوان در اجرای نقشه خود ناکام ماند.

به گزارش جام جم، هفته گذشته دختر نوجوانی همراه والدینش به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در غرب استان تهران رفت و با اعلام شکایتی گفت: یک روز وقتی از مدرسه به خانه می آمدم، پسر جوانی که در همسایگی ما زندگی می کند، راهم را سد کرد و مدعی شد به من علاقه دارد و باید با او ازدواج کنم. پسر خواستگار تهدید کرد اگر با او ازدواج نکنم، روی صورتم اسید می پاشد. موضوع را به خانواده ام گفتم و قرار شد اجازه دهیم او به خواستگاری من بیاید و بعد به بهانه ای مخالفت کنیم.

وی ادامه داد: آنها به خواستگاری آمده و ما جواب رد دادیم، اما او دست بردار نبود و هر روز مزاحم من و اعضای خانواده ام می شد. خانواده ام پس از تحقیقات متوجه شدند این جوان فردی سابقه دار بوده و چند بار به اتهام سرقت، مزاحمت و زورگیری زندانی و چندی قبل آزاد شده است. سرانجام از او در کلانتری محل شکایت کردیم که در آنجا تعهد داد دست از مزاحمت هایش بردارد.

دو روز پیش در خانه تنها بودم که زنگ به صدا درآمد و وقتی در را باز کردم، با پسر شرور روبه رو شدم که با تهدید چاقو وارد خانه شد. او قصد داشت مرا بکشد که شروع به داد و فریاد کردم و با گلدان ضربه ای به سرش زدم و او از ترس فرار کرد.

با ثبت اظهارات دختر نوجوان و والدینش ، بازپرس اسماعیل برجسته دستور قضایی لازم برای دستگیری متهم فراری را صادر کرد و او در ادامه تجسس های پلیسی زمانی که قصد داشت دوباره وارد خانه شاکی شود، دستگیر شد.

متهم با انتقال به کلانتری، در بازجویی به جرایمش اعتراف کرد و گفت: من عاشق دختر نوجوان شده و می خواستم با او ازدواج کنم، اما وی و خانواده اش با پی بردن به این که من سابقه دار هستم، با این ازدواج مخالفت کردند و از آن زمان مزاحمت هایم برای دختر نوجوان و خانواده اش شروع شد. من فقط می خواستم آنها را راضی به ازدواج کنم.

متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
مسلمان عاشق هست عاشق خداست عاشق حق است..بسیار زیباست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسرهای بهترین شغل جهان



بن سوتهال که زمانی برای برنده شدن در رقابتی جهانی استخدام بهترین شغل جهان خودش را فردی خوشبخت می دانست ،حسابی به دردسر افتاد.

 

بهترین شغل

 

بن سوتهال که زمانی برای برنده شدن در رقابتی جهانی استخدام بهترین شغل جهان خودش را فردی خوشبخت می دانست ،حسابی به دردسر افتاد.

 

او که در رقابتی جذاب سایر رقبا را کنار زد تا برای جذب توریست به جزیره همیلتون در استرالیا فعالیت کند چند روز پیش مورد حمله یک عروس دریایی قرار گرفت .او که بدون تتوجه به نشانه های این قضیه به پزشک مراجعه کرده بود متوجه شد عروس دریایی ایروکاندی او را نیش زده و اگر دیرتر اقدام می کرد احتمال مرگش وجود داشت .

 

او با نشانه هایی چون فشار خون بالا،سردرد ،تب وگرفتگی قفسه سینه مواجه شده بود و به همین خاطر دوروز در بیمارستان بستری شد.در سالهای اخیر چند توریست در این منطقه بخاطر گزیدگی عروس دریایی کشته شدند وهمین باعث حساسیت پزشکان منطقه به نشانه های عواقب این مسئله شد.