اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسرهای دعوای خیابانی راننده اتوبوس



دردسرهای دعوای خیابانی راننده اتوبوس

درگیری دو مرد جوان بر سر جای پارک، پای آنها را به دادسرا كشاند و پرونده‌ای عجیب را رقم زد.

به گزارش ایران این مردان جوان که یکی از آنها راننده اتوبوس و دیگری راننده پراید هستند، ظهر 23 مهرماه در خیابان سه راه ورامین شهرری، بر سر پارک اشتباه اتوبوس با هم درگیر شدند و بعد از كتك‌كاری، هر کدام جداگانه برای شکایت به نزد پلیس رفتند.

راننده اتوبوس و برادرش نخستین کسانی بودند که بعد از دعوا به گشت کلانتری 131 شهرری مراجعه کردند و به شكایت از مردی دست زدند که آنها را از صورت هدف ضربه‌های خشمگینانه قرار داده و به فک و دندان راننده 36 ساله آسیب زده بود. برادران این راننده اتوبوس به مأموران گفتند که به جز كتك‌كاری، از سوی مرد عصبانی ناسزا شنیده‌اند. هنوز دقایقی از این ادعاها نگذشته بود که راننده جوان پراید نیز به کلانتری رفت و از راننده اتوبوس و برادرش به خاطر ناسزاگویی و كتك‌كاری شكایت كرد. این مرد جوان نیز ادعا كرد، تنها با یک اعتراض هدف حمله برادران جوان قرار گرفته و از سوی آنها آسیب دیده است.

با توجه به این ادعاها، پرونده‌ای درخصوص دعوای خیابانی پیش روی بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری قرار گرفت و وی دستور داد میزان آسیب‌دیدگی از سوی پزشکی قانونی مشخص شود. دو مرد خشمگین بعد از انجام معاینات کامل و اعلام نتایج آن که حکایت از آسیب دیدگی دو راننده عصبانی داشت، آنها برای بازجویی‌های قضایی به دادسرا احضار شدند و با نپذیرفتن ادعاهای همدیگر، هر کدام سعی در تبرئه خودشان داشتند.

سعید راننده 32 ساله پراید در حالی که تصمیم به پیگیری قطعی پرونده‌اش را داشت، به بازپرس دانشور گفت: اتوبوس در وسط خیابان پارک شده و کل راه را بسته بود، تنها یک اعتراض من به این موضوع باعث درگیری شدید شد و دو برادر با همدستی هم و با استفاده از قفل فرمان خودرویم، به جان من افتادند و حتی فرصتی برای دفاع باقی نگذاشتند. راننده اتوبوس نیز در دفاع از خودش گفت: آن روز یک اتوبوس دیگر هم در ایستگاه ایستاده بود و جایی برای توقف ما باقی نمانده بود. به همین خاطر من پشت اتوبوس نخست و در حالی که هنوز در خط‌کشی ایستگاه قرار داشتم، توقف کردم. اما راننده پراید با ناسزا شروع به اعتراض کرد و خیلی زود با برادرم درگیر شد. من برای آرام کردن برادرم به میان آمدم که ناگهان از سوی این مرد هدف ضربه قرار گرفتم و صورتم آسیب دید.

با توجه به این ادعاها، بازپرس دانشور دستور احضار شاهدان ماجرا را صادر کرد و با حضور آنها در دادسرا و تأیید درگیری دو طرفه میان دو راننده، دستور تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس شعبه هفتم داده شد و بزودی کیفرخواست پرونده صادر خواهد شد./ایران

 


ویدیو مرتبط :
راننده اتوبوس خوش ذوق-گل و گلدان داخل اتوبوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راننده اتوبوس را سرمربی تیم ملی می کنند!



در گذشته مدیران صلابت و جسارت داشتند و از میان بازیکنان بزرگ زمان خود انتخاب می شدند. اما امروز مدیران اداری از شرکت ها و وزارتخانه بر سر کار آمده اند و فقط در زمینه مصاحبه کردن تخصص دارند.

 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برخی از مدیران که در حال حاضر در باشگاه ها حضور دارند خواب داشتن یک عکس 4×6 را هم نمی دیدند چه برسد به مصاحبه کردن با روزنامه ها و رسانه های دیداری و شنیداری که خود را در آن مطرح کنند.

مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با «فردا» ضمن انتقاد از وضعیت فوتبال در سال 89 خاطر نشان کرد: فوتبال ایران از برکت فدراسیون آقای کفاشیان در هیچ رده سنی نتوانست موفقیتی کسب کند و این برای اولین بار بود که فوتبال ایران به چنین روزی می افتاد.

وی در ادامه افزود: این ناکامی هایی که در سال گذشته فوتبال ایران را در برگرفت به نوعی سرشکستگی برای همه اهالی فوتبال از بازیکنان آن تا پیشکسوتان به وجود آورد. پیشکسوتانی که روزگاری خود در این ورزش افتخار آفرینی کرده اند و الان گوشه نشین شده اند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با انتقاد از خانه نشین شدن برخی پیشکسوتان گفت: همواره شاهد این موضوع بوده ایم که مرغ همسایه برای ما غاز بوده است. مگر ما خودمان مربیان خوب کم داریم که می رویم از جای دیگر برای تیم ملی مربی می آوریم.

مهاجرانی در ادامه انتقادات خود از گوشه نشین شدن قدیمی های فوتبال اظهار داشت: بزرگان فوتبال خانه نشین شده اند و هیچ استفاده ای از آنها نمی شود. پیشکسوتان را که قبول ندارند و مربیان تازه کار را هم جوان و خام می خوانند. بعد می روند راننده اتوبوس تیم ملی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی می کنند و این مسائل باعث سرخوردگی مربیان فوتبال ما شده است.

کارشناس مسائل فوتبالی کشورمان در خصوص مدیریت فوتبال در سال 89 عنوان کرد: در گذشته مدیران صلابت و جسارت داشتند و از میان بازیکنان بزرگ زمان خود انتخاب می شدند. اما امروز مدیران اداری از شرکت ها و وزارتخانه بر سر کار آمده اند و فقط در زمینه مصاحبه کردن تخصص دارند.

وی در بخش پایانی اظهارات خود بهترین و بدترین خاطره خود از سال 89 را این چنین خواند: بهترین خاطره من در این سال موفقیت دوستانم در امور خانوادگیشان بود و بدترین خاطره ای که در ذهن من خواهد ماند شکست تیم های ملی در تمام رده های سنی بود.../فردا