اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دردسرهای بهترین شغل جهان



بن سوتهال که زمانی برای برنده شدن در رقابتی جهانی استخدام بهترین شغل جهان خودش را فردی خوشبخت می دانست ،حسابی به دردسر افتاد.

 

بهترین شغل

 

بن سوتهال که زمانی برای برنده شدن در رقابتی جهانی استخدام بهترین شغل جهان خودش را فردی خوشبخت می دانست ،حسابی به دردسر افتاد.

 

او که در رقابتی جذاب سایر رقبا را کنار زد تا برای جذب توریست به جزیره همیلتون در استرالیا فعالیت کند چند روز پیش مورد حمله یک عروس دریایی قرار گرفت .او که بدون تتوجه به نشانه های این قضیه به پزشک مراجعه کرده بود متوجه شد عروس دریایی ایروکاندی او را نیش زده و اگر دیرتر اقدام می کرد احتمال مرگش وجود داشت .

 

او با نشانه هایی چون فشار خون بالا،سردرد ،تب وگرفتگی قفسه سینه مواجه شده بود و به همین خاطر دوروز در بیمارستان بستری شد.در سالهای اخیر چند توریست در این منطقه بخاطر گزیدگی عروس دریایی کشته شدند وهمین باعث حساسیت پزشکان منطقه به نشانه های عواقب این مسئله شد.

 

 


ویدیو مرتبط :
بهترین شغل های جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خطرناک ترین شغل جهان می دانید چه شغلی است؟ + عکس



 

 

خطرناک ترین شغل جهان

 

کشتی گرفتن با تمساح و کروکودیل به گفته اغلب کارشناسان خطرناک ترین شغل ممکن برای موجوددو پا است که هر ثانیه امکان مرگ و نابودی در آن وجود دارد.

 

خطرناک ترین شغل جهان

  

هر چند این شغل بسیار خطرناک است اما دستمزد آن به اندازه به خطر انداختن جان کشتی گیران و کارگران باغ وحش و مراکز تفریحی که در آنجا کار می کنند، نیست!

 

خطرناک ترین شغل جهان

 

آسیای جنوب شرقی و به خصوص تایلند مرکز آن است./خبر آنلاین