اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست یک مداح برای پاکت 5 میلیونی



اخبار ,اخبار اجتماعی ,مداحی

 

اخبار اجتماعی - درخواست یک مداح برای پاکت 5 میلیونی
از بخش فرهنگی یكی از واحدهای دانشگاهی شمال كشور خبر می‌رسد مسئولین این بخش از یكی از مداحان مشهور تهران برای مداحی در مراسم عزاداری اهل بیت علیهم‌السلام دعوت كردند ولی مداح دعوت شده شرایطی را مطرح كرد كه دعوت كنندگان ترجیح دادند دعوت خود را پس بگیرند.

مداح دعوت شده گفت قبل از هر چیز مبلغ 50 میلیون ریال به حساب بانكی من واریز نمائید، سپس بلیط دو سره هواپیما بفرستید و كلیه مخارج سفر و پذیرائی را نیز تقبل نمائید.

وی ضمناً این را هم گفت كه عده‌ای نیز به عنوان همراهان با من خواهند آمد كه مخارج پذیرائی و بلیط آنها را نیز باید تقبل كنید، البته پذیرائی در سطح عالی!

اخبار اجتماعی - جمهوری اسلامی

 


ویدیو مرتبط :
دستگاه پاکت سازی و لب چسبان پاکت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست ۱۰ میلیونی دختر ۱۴ ساله برای آزادی كودك ۷ ساله



 

 درخواست ۱۰ میلیونی دختر ۱۴ ساله برای آزادی كودك ۷ ساله

 

دختر ۱۴ ساله ای كه با همدستی ۴ نفر، كودك ۷ ساله ای را در تهران ربوده بود، هنگام دریافت ۱۰ میلیون تومان برای آزادی كودك خردسال به محاصره پلیس درآمد و دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، پنجشنبه گذشته، والدین كودك ۷ ساله ای در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰، از گم شدن فرزند خود خبر دادند.

پس از این تماس و تشكیل پرونده، دادیار سلیمانی در شعبه دوم دادسرای جنایی، دستور تحقیق و پیگیری را صادر كرد.

با شروع تحقیقات در پلیس آگاهی، والدین این كودك در اظهارات خود گفتند، از كرج برای شركت در مراسم عزاداری به تهران آمدیم كه در یك لحظه متوجه شدیم، پسر ۷ ساله مان به نام امین گم شده است.

در حالی كه تحقیقات دراین باره آغاز شده بود، والدین كودك پس از چند ساعت با حضور در دادسرای جنایی به دادیار جنایی گفتند، دختری با ما تماس گرفته و گفته كه فرزند ما را ربوده و تهدید كرده برای آزادی او باید ۱۰ میلیون تومان پرداخت كنیم.

 

تشكیل تیم ویژه

در پی این موضوع، دادیار جنایی دستور ویژه ای را صادر كرد و از شاكی خواسته شد تا موافقت خود را برای پرداخت ۱۰ میلیون تومان پول درخواستی اعلام كند.

پس از آخرین تماس و اعلام موافقت، محل قرار در غرب تهران تعیین و با محاصره محل، هنگامی كه دختر جوانی از ترك یك جوان موتورسوار پیاده و برای دریافت پول به والدین كودك نزدیك شد، وی و همدستش در اقدام ضربتی دستگیر شدند.

با تحقیق از این دختر مشخص شد وی ۱۴ سال دارد و از سال گذشته با جوان موتورسوار در خیابان آشنا شده است.

در ادامه تحقیقات، محل اختفای كودك در ساختمان متروكه ای در غرب تهران شناسایی و با اعزام تیم های عملیاتی به محل، ۴ نفر از آدم رباها دستگیر شدند و كودك ۷ ساله نیز نجات پیدا كرد.

 

فریب خوردم

روز گذشته با انتقال متهمان به دادسرای جنایی، دختر ۱۴ ساله در اظهارات خود به قاضی سلیمانی گفت: من فریب خوردم و ربایندگان كودك، از من خواستند با والدین او تماس بگیرم و با حضور در محل قرار، ۱۰ میلیون تومان پول دریافت كنم.

با اعترافات دختر ۱۴ ساله، از دیگر متهمان پرونده نیز تحقیق و مشخص شد ۲ نفر دیگر نیز در این آدم ربایی مشاركت داشته اند كه پس از دستگیری همدستان خود متواری شده اند.

با دستور قضایی دادیار جنایی، تلاش برای دستگیری ۲ متهم فراری كه از شرایط مالی والدین كودك ربوده شده شناخت كافی داشته اند، آغاز شد.... / گزارش : جام جم آنلاین