اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست گل محمدی از مسئولان صبا


سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در لیگ دوازدهم نتایج خوبی با این تیم کسب کرده، از مسئولان این باشگاه خواسته تا به خاطر مشکلات جسمانی با جدایی وی موافقت کنند.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال صبای قم که در لیگ دوازدهم نتایج خوبی با این تیم کسب کرده، از مسئولان این باشگاه خواسته تا به خاطر مشکلات جسمانی با جدایی وی موافقت کنند.

 این در حالی است که از گل محمدی به عنوان یکی از گزینه‌های حضور روی نیمکت پرسپولیس نام برده می‌شود.


مجتبی رمضان‌بیگی ، در خصوص شرایط یحیی گل‌محمدی سرمربی صبا و احتمال قطع همکاری با این مربی تاکید کرد: من با خود یحیی صحبت کردم. او درخواست کرد به خاطر شرایط جسمی و روحی اجازه بدهیم امسال را به عنوان سرمربی به کارش ادامه ندهد.

وی افزود: گل‌محمدی می‌گوید چون سال گذشته نفر دوم نیمکت بوده فشار زیادی را تحمل نمی کرد ولی امسال به خاطر مسئولیتی که در صبا روی دوش او بود، مشکلات جسمانی اش شدیدتر شده است. به هر حال برای ما هم سلامتی گل‌محمدی در اولویت است و هیچ کس به خودش اجازه نمی‌دهد برای یک لحظه سلامتی او را به خطر بیندازد.

"گل‌محمدی با صبا قرارداد دو ساله دارد و حیف است که از تیم ما جدا شود". مدیرعامل باشگاه صبا با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم سلامتی گل‌محمدی در اولویت است. ما نمی‌خواهیم با یک دندگی و لجبازی یک سرمایه ملی را از دست بدهیم. به همین خاطر قرار است در جلسه امروز(دوشنبه)هیات مدیره درباره گل‌محمدی و جدایی ایشان تصمیم بگیریم.

رمضان‌بیگی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مذاکره باشگاه صبا با محمد مایلی کهن هم یادآور شد: چنین چیزی نبوده است چون ما هنوز با یحیی هستیم و فعلا قطع همکاری نکرده‌ایم.

گل‌محمدی در حالی درخواست کرده از صبا جدا شود که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی دستیاری "مانوئل ژوزه" سرمربی پرسپولیس است.


ویدیو مرتبط :
درخواست یحیی گل‌محمدی از مسئولین برای وضعیت زلزله زدگان خوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدرنشینی نفت تهران با برتری مقابل صبا/ خداحافظی گل‌محمدی با شکست





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

صدرنشینی نفت تهران با برتری مقابل صبا/ خداحافظی گل‌محمدی با شکست

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت تهران با پیروزی برابر صبای قم به صدر جدول بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم نفت تهران و صبای قم از ساعت 17:30 در ورزشگاه تختی تهران و در حضور حدود 200 تماشاگر آغاز شد و یک بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.

هادی شکوری در دقیقه 79 برای نفت گلزنی کرد.

نفت تهران با این پیروزی 18 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. صبای قم نیز 14 امتیازی باقی ماند.

محسن ترکی داور مسابقه به مصطفی سیفی و احمد آل نعمه از نفت تهران و مجید حیدری و اکبر صادقی از صبا کارت زرد نشان داد.

ایمان موسوی در دقیقه 4+90 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد

یحیی گل‌محمدی که حرف و حدیث‌های زیادی درباره جدایی‌اش از صبا و حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد روی نیمکت صبا نشسته بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با شکست،‌ به پرسپولیس خواهد رفت.

دو تیم بر سر محل و زمان این مسابقه بارها با سازمان لیگ بحث کردند و مسئولان تیم صبا حتی نمی‌خواستند در این بازی در میدان حاضر شوند که در نهایت با دستور استاندار قم صبا راضی به بازی شدند. این مسابقه طبق برنامه قرار بود روز جمعه برگزار شود./فارس