اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست کفالت «رضا ضراب» رد شد


رسانه های ترکیه از رد درخواست کفالت 50 میلیون دلاری رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل ترکیه که در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم های ایران دستگیر شده است، خبر دادند.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های ترکیه از رد درخواست کفالت 50 میلیون دلاری رضا ضراب تاجر ایرانی الاصل ترکیه که در آمریکا به اتهام دور زدن تحریم های ایران دستگیر شده است، خبر دادند.

دادگاه آمریکا درخواست وکیل مدافع ضراب برای آزادی وی در قبال پرداخت 10 میلیون دلار نقد و 40 میلیون دلار وثیقه را رد کرد.

وکیل مدافع ضراب با عنوان لزوم معاینات پزشکی خواستار آزادی وی در قبال 50 میلیون دلار کفالت و تحت نظر بودن در یک منزل در نیویورک و کنترل با دستگاه جی پی اس شده بود.

به گزارش منابع خبری ترکیه، دادستان نیویورک درخواست آزادی ضراب به قید کفالت را رد کرده و وکیل مدافع وی قصد دارد که این مساله را در دادگاه طرح کند.

نام ضراب که به نزدیکی با منابع دولتی ترکیه اشتهار دارد از سوی رسانه های ترکیه به عنوان شریک بابک زنجانی مطرح می شود.

وی پس از افشای موارد فساد مالی و ارتشاء در بین برخی مسوولین بلندپایه دولتی ترکیه در سال های گذشته دستگیر و مدتی زندانی و سپس آزاد شد.

ضراب در ماههای گذشته به هنگامی که به همراه همسر و دخترش قصد ورود به آمریکا را داشت، به اتهام دور زدن تحریم های ایران از سوی مسوولین آمریکایی دستگیر شد.


ویدیو مرتبط :
اجاره کفالت برای مرخصی زندانی/کفالت برای زندانی /کفالت فیش حقوقی 09307336926

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست ترکیه از ایران: اسناد روابط بابک زنجانی و رضا ضراب را به ما ارائه کنید



اخبار سیاست خارجی - روزنامه حریت گزارش داد:
درخواست ترکیه از ایران: اسناد روابط بابک زنجانی و رضا ضراب را به ما ارائه کنید

رضا ضراب تاجر ایرانی که متهم به پرداخت رشوه به تعدادی از مقامات ترکیه است، شکایت خود از دو مقام حزب جنبش ملی پس گرفت.

روزنامه حریت چاپ ترکیه نوشت: رضا ضراب تاجر ایرانی که متهم به پرداخت رشوه به تعدادی از مقامات ترکیه است، شکایت خود از دو مقام حزب جنبش ملی پس گرفت.

به گزارش تیک رضا ضراب تاجر جنجالی که در پرونده فساد مالی اخیر در ترکیه مشارکت داشت، شکایت خود علیه رهبر حزب جنبش ملی ترکیه را پس گرفت.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی ,بابک زنجانی

 
ضراب زمانی تصمیم به پس گرفتن شکایت خود گرفت که دادگاه خواستار اسناد و اطلاعات در مورد روابط تجاری او در داخل ایران شده بود.

ضراب، رهبر حزب جنبش ملی و معاون او را به خاطر شارلاتان خطاب کردن او به دادگاه کشانده بود. اما پس از آنکه وکلای رهبر حزب جنبش ملی خواستار اطلاعات و اسناد از سوی کمیته مخصوص پارلمان ایران در مورد روابط بابک زنجانی و رضا ضراب شده بودند، او شکایت خود را پس گرفت.

درحالیکه دادگاه در انتظار دریافت اطلاعات در مورد روابط با زنجانی بود، و وکیل ضراب پس از این درخواست، به دادگاه خبر داد که موکلش شکایت خود را پس گرفته است.

این تاجر ایرانی خواستار پرداخت 100 هزار لیر جریمه به خاطر سخنان علیه او شده بود.
اخبار سیاست خارجی - تیک