اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست وکیل «شهرام جزایری» از اژه‌ ای


وکیل مدافع شهرام جزایری از دادستان کل کشور خواست به منظور پایان دادن به اختلاف در مورد تاریخ آزادی موکلش، رسیدگی دقیقی از سوی وی صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا: وکیل مدافع شهرام جزایری از دادستان کل کشور خواست به منظور پایان دادن به اختلاف در مورد تاریخ آزادی موکلش، رسیدگی دقیقی از سوی وی صورت گیرد.

لعیا باقری در واکنش به اظهارات رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تا این تاریخ هیچ تصمیم جدیدی از ناحیه مراجع قضایی (دادگاه ها) در خصوص به تاخیر افتادن اجرای حکم قطعی شعبه 69 دادگاه تجدید نظر در تاریخ 17 آذر ماه سال 92 مبنی بر آزادی آقای جزایری در تاریخ 11 مهر ماه سال گذشته اتخاذ نشده است.

غلامحسین اسماعیلی پیشتر در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ این سؤال که در متن حکم قضایی شهرام جزایری تاریخ پایان محکومیت حبس وی مهر ماه سال گذشته ثبت شده است، گفت: علت این است که در یکی از حکم‌های جزایری بعد از ثبت از ناحیه مرجع قضایی تصمیم جدیدی گرفته شده است.

باقری افزود: به نظر می‌رسد درباره نحوه محاسبه وضعیت قضایی موکلم خلاف سیستم اتوماسیون سازمان زندان‌ها گزارش شده است. وکیل مدافع شهرام جزایری اضافه کرد: بر این اساس به منظور پایان دادن به این اختلاف گزارشات، درخواست رسیدگی دقیق را از سوی دادستان کل کشور دارم و مطمئن هستم که اگر وی به رسیدگی‌های قضایی مربوطه نظارت مستقیم داشته باشد، حکم عادلانه ای صادر و ابلاغ خواهد شد.

باقری ادامه داد: در همین راستا، حسب مسئولیت حجت الاسلام اژه ای به عنوان سخنگوی قوه قضاییه، اطلاع رسانی‌های قضایی وی صحیح تر است.

واکنش شهرام جزایری به زمان پایان محکومیتش


صبح دیروز نیز شهرام جزایری در تماس تلفنی گفت: گمانه زنی‌های رسانه ای در خصوص تاریخ دقیق آزادی من پس از 13 سال زندان، امر نادرستی است و باید در این خصوص به اقدامات دستگاه قضا اعتماد داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: مطمئنم قوه قضاییه مرا هم مشابه سایر زندانیان که محکومیت هایشان تمام شده، در وقت قانونی آزاد خواهد کرد. جزایری خطاب به رسانه‌ها نیز گفت: لطفا له یا علیه این موضوع قلم نزنید زیرا فرزندان خردسالم چشم به راه آمدن پدرشان هستند.


ویدیو مرتبط :
سریال کیمیا - شهرام کام فر یا شهرام جزایری؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست وکیل شهرام جزایری از سازمان زندان ها



اخبار,اخبار سیاسی,شهرام جزایری

 

اخبار سیاسی - درخواست وکیل شهرام جزایری از سازمان زندان ها

وکیل مدافع شهرام جزایری اضافه کرد: بر این اساس به منظور پایان دادن به این اختلاف گزارشات، درخواست رسیدگی دقیق را از سوی دادستان کل کشور دارم

وکیل مدافع شهرام جزایری از دادستان کل کشور خواست به منظور پایان دادن به اختلاف در مورد تاریخ آزادی موکلش، رسیدگی دقیقی از سوی وی صورت گیرد.

ˈ لعیا باقری ˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به اظهارات رییس سازمان زندان ها گفت: تا این تاریخ هیچ تصمیم جدیدی از ناحیه مراجع قضایی در خصوص به تاخیر افتادن اجرای حکم قطعی شعبه 69 دادگاه تجدید نظر در تاریخ 19 آذر ماه سال 92 مبنی بر آزادی آقای جزایری در تاریخ 11 مهر ماه سال گذشته اتخاذ نشده است.

غلامحسین اسماعیلی پیشتر در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ این سئوال که در متن حکم قضایی شهرام جزایری تاریخ پایان محکومیت حبس وی مهر ماه سال گذشته ثبت شده است، گفت: علت این است که در یکی از حکم های جزایری بعد از ثبت از ناحیه مرجع قضایی تصمیم جدیدی گرفته شده است.

باقری افزود: به نظر می رسد درباره نحوه محاسبه وضعیت قضایی موکلم خلاف سیستم اتوماسیون سازمان زندان ها گزارش شده است.

وکیل مدافع شهرام جزایری اضافه کرد: بر این اساس به منظور پایان دادن به این اختلاف گزارشات، درخواست رسیدگی دقیق را از سوی دادستان کل کشور دارم و مطمئن هستم که اگر وی به رسیدگی های قضایی مربوطه نظارت مستقیم داشته باشد، حکم عادلانه ای صادر و ابلاغ خواهد شد.

باقری ادامه داد: در همین راستا، حسب مسئولیت حجت الاسلام اژه ای به عنوان سخنگوی قوه قضاییه، اطلاع رسانی های قضایی وی صحیح تر است.

صبح امروز نیز شهرام جزایری در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: گمانه زنی های رسانه ای در خصوص تاریخ دقیق آزادی من پس از 13 سال زندان، امر نادرستی است و باید در این خصوص به اقدامات دستگاه قضا اعتماد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مطمئنم قوه قضاییه مرا هم مشابه سایر زندانیان که محکومیت هایشان تمام شده، در وقت قانونی آزاد خواهد کرد.

جزایری خطاب به رسانه ها نیز گفت: لطفا له یا علیه این موضوع قلم نزنید زیرا فرزندان خردسالم چشم به راه آمدن پدرشان هستند.

اخبار سیاسی - ایرنا