اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست هیوندای از ایران خودرو دیزل


مدیرعامل ایران خودرو دیزل از درخواست شرکت هیوندا از این شرکت برای گسترش ارتباطات صنعتی در دوران پسابرجام خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل ایران خودرو دیزل از درخواست شرکت هیوندا از این شرکت برای گسترش ارتباطات صنعتی در دوران پسابرجام خبر داد.

غلامرضا رزازی در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز گذشته برگزار شد با اشاره به توافق اخیر جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 اظهار کرد: خوشبختانه پس از توافقات اخیر، شرکت بنز به عنوان لایسنس شرکت ایدم تبریز، فعالیت‌های خوبی را انجام خواهد داد و ما نیز خواهان افزایش همکاری های خود با این شرکت هستیم.

وی از تولید انبوه وانت آرنا تا پایان سال جاری با موتور ایدم تبریز خبر داد و اظهار کرد: موتور 364 این خودرو با موتور 904 که در شرکت ایدم تولید می شود جایگزین خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز تولید مینی بوس از چند ماه اخیر در ایران خودرو ادامه داد: موتوری که در این مینی بوس ها مورد استفاده قرار گرفته است از سری 900 است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در بخشی از سخنان خود ابراز کرد: در حال حاضر تولید کشنده آکتروز بنز نیز در ایران خودرو انجام می شود و کشنده آکسور بنز نیز از اوایل سال آتی به سبد محصولات این گروه صنعتی افزوده می شود.

رزازی با بیان اینکه تولیدات این شرکت به 25 کشور جهان صادر می شود ادامه داد: اخیرا شرکت هیوندا از ایران خودرو دیزل برای از سرگیری روابط صنعتی درخواست کرده است.


ویدیو مرتبط :
تست فوتون تونلند دیزل(ایران خودرو دیزل) Foton Tunland

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست از مردم ایران برای خرید خودرو!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

درخواست از مردم ایران برای خرید خودرو!

به دنبال کاهش شدید فروش خودرو در کشور خودروسازان با اعلام برخی شرایط خاص در فروش و نیز هشدار نسبت به آینده از مردم خواستند خرید را آغاز کنند!

دو سه هفته اخیر به دنبال تاکیدات صورت گرفته از سوی مسوولان به ویژه رییس‌جمهوری در زمینه‌ کاهش قیمت رسمی خودروها، مصرف‌کنندگان به امید تحقق این وعده‌ها خرید خودرو را متوقف کرده‌اند.

این موضوع موجب شده که ورود نقدینگی جدید به شرکت‌های خودروساز به شدت کاهش یافته و آنها را به اتخاذ راهکارهایی برای ترغیب مردم به خرید خودرو وا دارد.

در این زمینه چندی پیش دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد که قیمت رسمی خودروها کاهش نخواهد یافت بنابراین مردم محصولات مورد نیاز خود را با قیمت‌های فعلی تامین کنند.

مشاور انجمن خودروسازان ایران نیز به مصرف‌کنندگان هشدار داد که در سال آینده به دلیل اضافه‌ شدن هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و مالیات بر ارزش افزوده قیمت رسمی خودروها بیشتر از امسال خواهد بود.

گروه صنعتی ایران خودرو نیز در اطلاعیه‌ای‌ اعلام کرد که برای جلب اطمینان مصرف‌کنندگان به تمام شبکه نمایندگی‌های فروش این شرکت در سراسر کشور ابلاغ شده که هرگونه کاهش قیمت خودرو در قرار‌داد‌های قطعی فروش نیز اعمال خواهد شد.

در این شرایط اما مصرف‌کنندگان نیز همچنان در انتظار تحقق وعده‌های داده شده برای کاهش قیمت‌ رسمی خودروها هستند./ایسنا