اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست نمایندگان مجلس از احمدی نژاد


اکثریت نمایندگان مجلس با امضای نامه ای به رئیس جمهور خواستار احیای سازمان برنامه و بودجه شدند.

خبرگزاری مهر: اکثریت نمایندگان مجلس با امضای نامه ای به رئیس جمهور خواستار احیای سازمان برنامه و بودجه شدند.

 بیش از 200 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار احیای سازمان برنامه و بودجه شدند.

به گفته چند تن از نمایندگان جمع آوری امضا برای این نامه از هفته گذشته در مجلس آغاز شده است و هم اکنون 214 امضاء پای آن وجود دارد.

در این نامه قید شده است با توجه به نیاز به ایجاد وحدت در برنامه و بودجه و برای جلوگیری از شکاف این دو حوزه نیازمند سازمان برنامه و بودجه هستیم.

جمع آوری و امضای این نامه همچنان ادامه دارد و نامه مذکور به گفته نمایندگان هنوز تقدیم هیات رئیسه مجلس نشده است. طبق آیین نامه داخلی مجلس در صورت ارائه این نامه به هیات رئیسه از تریبون مجلس قرائت خواهد شد.

احمدی نژاد در سال 84 در نخستین اقدامات خود ، سازمان برنامه و بودجه را منحل کرد.


ویدیو مرتبط :
پاسخ های احمدی نژاد به سوال های نمایندگان مجلس 1390_12_

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست عجیب احمدی‌نژاد از نمایندگان مجلس



اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی, نمایندگان مجلس

احمدی نژاد در یکی از جلسات گفت که از نمایندگان هرکس کاغذی بردارد و راجع به یارانه ها و شیوه پرداخت آن هر طرحی که دارد بنویسد.

کاظم جلالی در گفتگو با سالنامه اعتماد روایتی از درخواست عجیب رئیس جمهور سابق از نمایندگان مجلس را مطرح کرد.

کاظم جلالی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مشترک نمایندگان مجلس و اعضای دولت دهم می گوید: یادم هست یکبار آقای احمدی نژاد در یکی از جلسات گفت که از نمایندگان هرکس کاغذی بردارد و راجع به یارانه ها و شیوه پرداخت آن هر طرحی که دارد بنویسد.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: در اصل آن پیشنهاد تلاشی بود برای ایجاد اختلاف بین نمایندگان تا بعدا گفته شود که شما چند نظر مختلف دارید و ما نمی دانیم کدام را اجرا کنیم.

جلالی با بیان اینکه جلساتی توسط آقای لاریجانی داخل مجلس تشکیل شد گفت:نهایتا ما با یک صدا و پیشنهاد واحد وارد جلسات با دولت شدیم.

 

اخبار سیاسی - سالنامه اعتماد