اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست عجیب یک مسئول برای قطع درختان


یکی از وزرای کابینه با ارسال نامه‌ای رسمی، درخواستی داده که با مخالفت مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری مواجه شده است.

روزنامه خراسان: در حالی که بر اساس مصوبه دی ماه سال 92 کابینه، مقرر شده است به منظور حفظ و مدیریت جنگل های کشور، سازمان جنگل ها موظف باشد اجرای طرح های جنگلداری در شمال کشور را به نحوی برنامه ریزی و مدیریت کند که چوب حاصل از بهره برداری جنگل، صرفاً از درختان آسیب دیده (شکسته، افتاده، ریشه کن، آفت زده) وعملیات پرورشی تأمین شود، یکی از وزرای کابینه با ارسال نامه‌ای رسمی، درخواست لغو این دستور را داده که با مخالفت مسئولان ارشد نهاد ریاست جمهوری مواجه شده است.


ویدیو مرتبط :
انتقال درختان بزرگ و کاشت درختان بزرگ در محل جدید به جای قطع آنها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با اشاره به قطع درختان باغ قلهک مطرح شد



 

با اشاره به قطع درختان باغ قلهک مطرح شد

 

باید با سفارت انگلیس برخورد شود/دولت باید به طور مستقیم با سفارت انگلیس برخورد کند

امین شعبانی نماینده سنندج و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت و گو با خبرنگار شفاف در خصوص شکایت شهرداری از انگلیس گفت: انگلیسی ها نسبت به اجرای قوانین کشورمان موظف هستند و چنانچه از این قوانین پیروی نکنند باید با انها برخورد شود.

وی با بیان اینکه باغ قلهک متعلق به ایرانیان است یاد آور شد: باید نسبت به مالکیت این باغ اقدام شود چرا که این باغ متعلق به ملت ایران است.قطع درختان در باغ قلهک خلاف قانون بوده و باید با آنها برخورد شود و قوه قضاییه موظف است با توجه به قطع کردن درختان با سفارتخانه انگلیس برخورد کند.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: روابط ما با انگلیسی ها  روابط حسنه ای نیست و آن ها همیشه فرصت طلب بودند و هیچ وقت نباید به آنها اعتماد کرد چرا که انگلیسی ها از هر فرصتی بر علیه ما استفاده کرده اند.

شعبانی با بیان اینکه دولت و شهرداری در اینجا یکی هستند تصریح کرد: دولت باید به طور مستقیم این کار را انجام دهد چرا که شهرداری نمی تواند به طور مستقیم با سفارتخانه انگلیس درگیر شود و وزیر امور خارجه موظف است سفیر انگلیس را احضار و از طریق دولت اقدام عملی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: می ظلبد که دولت همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشد تا بررسی کامل انجام و با احضار سفیر توضیحات لازم ارائه و برخورد لازم انجام شود.../شفاف