اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست طلاق به خاطر زندگی با خواهرزن



اخبار حوادث - درخواست طلاق به خاطر زندگی با خواهرزن

زوج جوان به خاطر زندگی با خواهرزن در یك خانه راهی دادگاه خانواده شدند.

چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه كردند و درخواست طلاق توافقی دادند.
زن جوان در خصوص علت این درخواست به قاضی گفت: شوهرم با زندگی خواهرم در خانه ما مخالفت می كند و ما هر روز سر این مساله با هم دعوا داریم. خواهرم به دلیل اینكه در تهران دانشجو است و خانه و زندگیشان در شهرستان است مجبور تا زمانی كه درس می خواند با ما زندگی كند. ولی حسین مرتب به خاطر این موضوع با من سر جنگ دارد و هر روز با هم دعوا داریم. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

مرد جوان نیز در ادامه به قاضی گفت: آقای قاضی من و همسرم یك خانه كوچك اجاره ای در تهران داریم كه با آمدن خواهر او نمی توانیم با هم زندگی كنیم. خانه ما خیلی كوچك است و برای دو نفرمان هم كم است چه برسد به سه نفر. اما همسرم اصلا این موضوع را متوجه نیست و مرتب حرف خودش را می زند. اگر او تا این حد خودخواه است من هم با این موضوع مشكلی ندارم.

بعد از پایان صحبت های این زوج قاضی دلایل آنها برای طلاق را كافی ندانست و این زوج را به مشاوره خانواده معرفی كرد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
درخواست طلاق به خاطر خیانت همسر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق به خاطر نقاشی




 اخبار حوادث  - درخواست طلاق از مرد نقاش

زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهر نقاشش را ارائه کرد.

به گزارش مردم سلاری، زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده پس از ارائه درخواست طلاق به قاضی گفت: آقای قاضی از کار شوهرم راضی نیستم و می خواهم از او جدا شوم. شوهرم نقاش است و از صبح تا شب در حال کشیدن تابلو است.

وی ادامه داد: او یکی از اتاق های خانه مان را تبدیل به گالری نقاشی هایش کرده است و هر روز در آنجا کلاس نقاشی برگزار می کند. هر روز شاگردان خصوص اش به خانه ما می آیند و در آن اتاق از شوهرم نقاشی یاد می گیرند. من دیگر از این وضع خسته شده ام.

زن جوان گفت: اوایل به شغل شوهرم افتخار می کردم و از اینکه او استاد نقاشی بود احساس غرور می کردم. وقتی تابلوهایش را می دیدم هیجان زده می شدم. ولی حالا بعد از 4 سال زندگی این موضوع برایم عادی و خسته کننده شده است. حتی فکر می‌کنم شوهرم نقاشی‌هایش را بیشتر از من دوست دارد.

وی گفت: هر روز حتی شب ها هم شوهرم شاگرد خصوص دارد و افراد مختلف به خانه ما رفت و آمد می کنند. هر چه به او می گویم که در یک آموزشگاه نقاشی تدریس کند حرفم را گوش نمی دهد و لجبازی می کند. دیگر از دست او و کارهایش خسته شدم و می خواهم درخواست طلاق بدهم. بعد از حرف های این قاضی رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد و شوهر این زن را به دادگاه احضار کرد.

 

 اخبار حوادث  - مردم سالاری