اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست طلاق بخاطر وسواس های همسر


مرد جوانی که از وسواس‌های همسرش خسته شده بود، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

روزنامه مردمسالاری: مرد جوانی که از وسواس‌های همسرش خسته شده بود، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارائه کرد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: وسواس همسرم مرا دیوانه کرده است. روزی که با محبوبه آشنا شدم و با او ازدواج کردم احساس می‌کردم خوشبخت ترین مرد روی زمین هستم.

وی ادامه داد: محبوبه خیلی مهربان و با اخلاق بود و از همه نظر عالی بود. ولی وقتی با او به زیر یک سقف رفتم تازه متوجه رفتارهای غیر عادی و خسته کننده اش شدم.

مرد جوان افزود: آقای قاضی همسرم بیماری وسواس دارد. مرتب در حال تمیز کردن خانه است. صد بار خانه را تمیز می‌کند و من را هم مجبور می‌کند که روزی چند بار لباس‌هایم را بشورم. هرچه با او صحبت می‌کنم که پیش یک مشاوره برود و خودش را درمان کند فایده ای ندارد.

وی بیان داشت: ما هر روز سر تمیزی و کثیفی خانه با هم جنگ و دعوا داریم. کافی است یکبار من جایی را کثیف کنم و یا چیزی روی زمین بریزم همسرم چنان داد و دعوایی به راه می‌اندازد که هرکس نداند تصور می‌کند که چه اتفاق وحشتناکی افتاده است. راستش من دیگر تحمل زندگی با این زن را ندارم و می‌خواهم از او جدا شوم.

بعد از حرف‌های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را نیز بشنود.


ویدیو مرتبط :
درخواست طلاق به خاطر خیانت همسر جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل همسر بخاطر درخواست طلاق/ جنایتکار خودکشی کرد



یک مرد در " ماریلند امریکا " مبادرت به قتل همسرش و خودکشی خود کرد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد در " ماریلند امریکا " مبادرت به قتل همسرش و خودکشی خود کرد .
 
خانم " کیلی شورت هملتون " 27 ساله اهل " برونسویک " در روزی که قرار بود پای برگه طلاق را امضا کند به قتل رسید .

براساس گزارش پلیس آقای " دنیل شورت " 44 ساله اهل " هارپرفرنی " در غرب " ویرجینیا " پس از به قتل رساندن همسر خود توسط یک هفت تیر سپس مبادرت به خودکشی کرد .

پلیس " واشنگتن " در ساعت اولیه صبح گزارشی از یک آتش سوزی دریافت کرد و پس از رسیدن به محل جنایت که خانه ی خانم " شورت " بود و جستجوی محل ، 15 دقیقه بعد حدود 4 مایل دورتر با جسد این زوج داخل یک خودروی فلوکس واگن مواجعه شدند و همچنین یک هفت تیر در کنار جسد ها و وجود چندین بطری خالی از بنزین در داخل خودرو گزارش شد .

پلیس که معتقد است از این بنزین ها برای ایجاد حریق در آپارتمان آنها  استفاده شد و پس از بررسی کالبد شکافی مشخص شد که خانم " شورت " به قتل رسیده و مرگ آقای " شورت " خودکشی اعلام شد .

یکی از شاهدین در گزارش خود به پلیس گفت : در ساعت 8:10  صبح آقای " شورت " را که در حال فرار از خانه در حال سوختن بود دید .

شاهد دیگر بیان کرد که آقای " شورت " در ساعات اولیه صبح به دنبال همسرش در محل کار او واقع در یک فروشگاه محلی در " برونیک " رفت .

پلیس در پایان گزارش خود افزود آتش سوزی مذکور حدود 400/000 دلار خسارت در پی داشت به طوری که به 2 واحد مسکونی دیگر همسایگی  آن خسارت زد .

  اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران