اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست طلاق از زنی که همیشه غیبت می کند



اخبار حوادث - درخواست طلاق از زنی که همیشه غیبت می کند

مرد جوان که از غیبت کردن های همسرش خسته شده بود در نهایت به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

 چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم مرتب در حال غیبت کردن است و حتی یک روز هم از اینکار دست نمی کشد. او هر روز تلفن را بر می دارد و با تمام دوستان و آشناهایش تماس می گیرد و غیبت می کند. همیشه هم به خاطر این کارهایش برایمان دردسر درست شده و کلی دعوا به راه افتاده است. اما باز هم برایش درس عبرت نمی شود.

مرد جوان ادامه داد: هرچه با او دعوا می کنم و از او می خواهم دست از اینکارهایش بردارد فایده ای ندارد. او به هر نحوی که شده پشت سر دیگران حرف می زند و کلی شر به پا می کند، دیگر از دست کارهای او خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از حرف های این مرد قاضی همسر وی را به دادگاه احضار کرد.‎

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
برای درخواست طلاق از کجا باید شروع کرد؟ | مشاوره حقوقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست طلاق از زن مغرور/ مرد جوان: همسرم همیشه در حال فخر فروختن است




 اخبار حوادث  - درخواست طلاق از زن مغرور/ مرد جوان: همسرم همیشه در حال فخر فروختن است

مرد جوان که از غرورر همسرش خسته شده بود، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی شعبه 268 دادگاه ارائه کرد و گفت: آقای قاضی همسرم خیلی مغرور است. الان 8 ماه است که با او ازدواج کردم ولی در این مدت فهمیدم که او خیلی مغرور و خودخواه است و تنها به خودش فکر می کند. 
 
وی ادامه داد: همسرم همه را مسخره می کند و اگر کسی وضع مالی خوبی نداشته باشد و یا سطح فرهنگش پایین تر از او باشد با او رفت و آمد و نمی کند. با هیچ کس حرف نمی زند و همه را از بالا نگاه می کند. مرتب در حال فخر فروختن به دیگران است و من دیگر از این وضعیت و از رفتارهای او خسته شدم. 
 
مرد جوان گفت: من دوست دارم همسرم خاکی باشد و بتوانم در کنارش راحت باشم. اما در کنار او اصلا نمی توانم راحت باشم. برای همین تصمیم گرفتم از او جدا شوم.
 
بعد از حرف های این مرد قاضی دستور احضار همسر او را نیز صادر کرد تا صحبت های او را هم بشنود.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران